Achizitie publica - Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui grup frigorific(chiller) in obiectivul Palat Victoria
Detaliu pentru invitatia numarul 348220
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348220/10.06.2013
Denumire contract: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui grup frigorific(chiller) in obiectivul Palat Victoria
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGIA AUTONOMA ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT - SUCURSALA PENTRU ADMINISTRAREA SI INTRETINEREA FONDULUI IMOBILIARADRESA POSTALA: STR.FABRICA DE GLUCOZA NR.3A, SECTOR 2, BUCURESTI, COD POSTAL 020331, ROMANIAPUNCTE DE CONTACT: Serviciul Achizitii, tel.+40 0214091224, in atentia: D-NEI Cristina Burciu, Email: [email protected], fax+40 0214091209
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SAIFI: STR.FABRICA DE GLUCOZA NR.3A, SECTOR 2, BUCURESTI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui grup frigorific(chiller) in obiectivul Palat Victoria
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui grup frigorific(chiller) in obiectivul Palat Victoria
II.1.6) CPV: 42500000-1 - Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2% din valoarea estimata, respectiv: 9.000 lei(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Precizari: 1)In cazul in careGarantia de participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezinta Formularul 162) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuiade catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusade operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.2781, alin (1) lit.a.din OUG 34/2006 respectiv 4.229, 99 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 10 % ( 5 % pt. IMM-uri) din valoarea acestuia , fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf.art.90 alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.(2) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin(2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.)Note: a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Modalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare ? Declaratie privind calitateade participant la procedura ? Formular 2Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4)din HG925/2006.Intr-o astfel de situatiedevin aplicabile prevederile art.9 alin.(3)din ordinul 509/2011.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.c. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta (tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrareaiin prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).Completare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare - Formular 3.Documente de confirmare :1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ? (original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006Note: a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dl Ion Boblea - Director SAIFI, Dl.Marius Grajdan - Director Tehnic, D-na Bianca Pop - Director Economic, D-na Liliana Dumitru - Director Comercial Interimar, D-na Cristina Burciu -Sef Serviciu Achizitii, D-na Petruta Voicu - Sef Serviciu Tehnic, Dl.Liviu Chirila - Sef S.P.S.I., Dl.Ion Cristea-Sef Complex Palat Victoria, D-na Laura Mihaela Ionescu-Sef Serviciu Juridic.b. Se solicita a se prezenta ? Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006?, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Modalitatea de indeplinireCompletare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006 - Formular 4Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Conf. Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinireCompletare-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular 5 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, depunerea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Modalitatea de indeplinireDocumente de confirmare : - certificat constatator emis de ONRC, in original/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei.-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- Se va specifica media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoareacerinta: - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 900.000 leiIn vederea demonstrarii indeplinirii cerintei se solicitaBilantul contabil inregistrat la organele competente pentru confirmarea cifrei de afaceri pe fiecare an (2010, 2011, 2012);
-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006)Note: a. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine. Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilord. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor furnizari cu montare si punere in functiune de grupuri frigorifice(chiller-e)efectuatein ultimii 3ani - Prezentarea listei ., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara - pentru cel mult 3 contracte similare, (furnizare, montare si punere in functiune a unui grup frigorific) se completeaza fisa conform formular 8.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, montat si pus in functiune in cadrul acestor contracte grupuri frigorifice(chiller-e); contractele pot fi insotite de procesul verbal la punerea in functiune, sau alte documente care sa ateste indeplinirea respectivelor contracte.Avand in vedere faptul ca, contractul de achizitie in cauza presupune atat furnizarea cat si montarea si punerea in functiune a unui grup frigorific, autoritatea contractanta nu limiteaza operatorii economici la prezentarea unui contract avand ca obiect atat furnizarea cat si montarea si punerea in functiune, permitandu-le acestora prezentarea de contracte distincte.Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se va face printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere-insotita de Cv-uri, Cerinta nr. 4Declaratie privind personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului.Se solicita Cv-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului., Cerinta nr.5Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului., Informatii privind asocierea, sustinerea, subcontractanti dupa caz.a) Se va prezenta Acord de asociereIn cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti.c) Subcontractantii vor fi declarati in oferta, daca e cazul. Cerinta nr.1Certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru montare, intretinere agrupurilor frigorifice .Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standarduluiISO9001/2008(sau echivalent) de catre un organism abilitat.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 11:50