Achizitie publica - Furnizarea, montarea si punerea in functiune de echipamente control de securitate
Detaliu pentru invitatia numarul 338637
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338637/01.11.2012
Denumire contract: Furnizarea, montarea si punerea in functiune de echipamente control de securitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" SuceavaCod fiscal: RO 713454, Adresa: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Salcea, Telefon: 0230529962, Fax: 0230529999
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Aeroportului nr.1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania, Salcea, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529999, fax: +40 230529999, persoana de contact: Compartimentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul R.A. Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava, Strada Aeroportului nr.1, oras Salcea, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii aeroportuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea, montarea si punerea in functiune de echipamente control de securitate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si serviciile accesorii acesteia (transport la sediul beneficiarului, instalarea, instruirea personalului care va exploata echipamentele, mentenanta, garantie, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini) pentru urmatoarele echipamente: 1 (Una)bucata - Echipament cu raze-X conventional pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni mici, cu TIP instalat si sistem LEDS (sistem de detectare a explozibililor lichizi) incorporat, pentru efectuarea controlului de securitate a bagajelor de mana1 (Una)bucata - Poarta detectoare de metale pentru efectuarea controlului de securitate al persoanelor.
II.1.6) CPV: 38582000-8 - Echipament de control cu raze X (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10.300 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si acontractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este: IBAN RO89BTRL03401202T10264XX deschis la Banca Transilvania, Sucursala Suceava, cod fiscal RO 713454In masura in care Consiliul respinge contestatia, Aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin.1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 5150 lei.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in oricare din formele prevazute de art. 90, alin 1-3, din HG 925/2006. Garantia de buna executie va fi anexa la contract (Formular 2).In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (completare Anexa 4.4.16).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3. Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3). Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata. Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/20063. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6). Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: a) din cadrul regiei: Dumitru Sahlean - director general, Ioan Mariuta - director general adjunct, Liliana Ruxandari - director economic, Enache Ana Loredana - responsabil control financiar preventiv, Cristian Sandrino Cocuz - responsabil achizitii, Tiberiu Todose - sef serviciu infrastructura, b)Consiliul de administratie: MinticiMihai Liviu, David Gheorghe, Hrestic Rares Vasile, Diaconescu Lucica.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.2. Certificat de autorizare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana privind furnizarea, montarea, punerea in functiune a echipamentelor control de securitate, destinate desfasurarii in bune conditii a activitatii aeronautice civile - conform Ordin 2459/2006 pentru pentru aprobarea Reglementarii aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDAPentru persoanele juridice straine1. Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do )2. Ofertantii externi trebuie sa fie acceptati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agenti aeronautici civili autorizati pentru activitati de distributie a echipamentelor control de securitate.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertei.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator se va solicita in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul tehnic de specialitate ce contribuie la indeplinirea contractului de furnizare prin asigurarea activitatilor conexe furnizarii , respectiv - montare, instalare, punere in functiune, instruire personal beneficiar, asigurare interventii si reparatii in perioada de garantie., Autorizare CNCAN (Centrul National de Control al Activitatii Nucleare) a ofertantului care permite indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare si activitati conexeinstalare-montare, punere in functiune si activitati de intretinere/reparatii raportat la echipamentul ofertat, Ofertantul va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari., Documente care atesta calitatea si conformitatea produsului, Declaratie privind resursele tehnice angajate in executia contractului de furnizare. Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 15:36