Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea pneurilor de vara si iarna pentru autovehiculele unitatii, cod CPV : 34351100-3, respectiv - anvelope pentru motociclete si mopede, Cod CPV: 34411200-3 pentru mijloacele de transport apartinand I.P.J. Iasi mentionate in Anexa nr. 1 la caietul d


Detaliu pentru invitatia numarul 346288
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI
Numar invitatie: 346288/07.05.2013
Denumire contract: Furnizarea pneurilor de vara si iarna pentru autovehiculele unitatii, cod CPV :34351100-3, respectiv - anvelope pentru motociclete si mopede, Cod CPV: 34411200-3 pentru mijloacele de transport apartinand I.P.J. Iasi mentionate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASICod fiscal: 4541831, Adresa: STRADA M. COSTACHESCU NR. 6, Iasi, Telefon: +40 0232302000-21703 / +40 0746167528, Fax: +40 0232250505 / +40 0232302175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea pneurilor de vara si iarna pentru autovehiculele unitatii, cod CPV :34351100-3, respectiv - anvelope pentru motociclete si mopede, Cod CPV: 34411200-3 pentru mijloacele de transport apartinand I.P.J. Iasi mentionate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul acordului cadru: Furnizarea pneurilor de vara si iarna pentru autovehiculele unitatii, cod CPV :34351100-3, respectiv - anvelope pentru motociclete si mopede, Cod CPV: 34411200-3 pentru mijloacele de transport apartinand I.P.J. Iasi mentionate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 340 - 484, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 9686, 00 lei. Pentru o evaluare si raportare unitare aferenta monedei cuantumului garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR pentru o data anterioara cu 5 zile datei de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante din Iasi, str. Mihai Costachescu, nr. 6 pana la data limita de depunere/primire a ofertelor (conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP si va fiincarcata (atasata) si in SEAP, scanata si semnata cu semnatura electronica. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor (Formularul 6).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006. Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Iasi este RO13TREZ4065005XXX000407, cod fiscal 4541831. Adresa casieriei autoritatii contractante este Strada Mihai Costachescu nr.6, municipiul Iasi, jud. Iasi.In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, aut. contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.264, 29 lei in conformitate cu prevederile art. 278¹ din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 2A ) Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.2B). Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si finaciara si/sau capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si al art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si al art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUGnr.34/2006.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articolului 46 din OUG nr. 34/2006 Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.3)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^1 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.4)Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Chestor SCRIPNICIUC IOAN functia-Sef InspectoratComisar sef PINTILEI MIHAI functia-Adjunct Sef InspectoratComisar sef GITLAN COSTEL functia-Adjunct Sef InspectoratComisar sef TIMOFTE LILIANA functia-Contabil sefComisar CAPRA AUGUSTIN functia-Ofiter specialist II Consilier JuridicComisar BUTNARIU CRISTIAN functia-Ofiter specialist IIComisar sef TARNAUCEANU RADU ALEXANDRU functia-Sef Birou TehnicAgent pr. COJOCARU PETRU BOGDANfunctia-Agent IIAgent sef adj CHELARU MIOARA functia-Agent IIDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.5) Pentru persoanele juridice romane: Modalitatea de indeplinire: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului 7 - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Se solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a se lua in considerare anul in curs.Nu se impune prezentarea bilanturilor contabile. Conversia leu¬/valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati care va fi confirmata de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate beneficiara sau de clientul beneficiar;, Certificate sau alte documente emise de organismele abilitate, care sa ateste omologarea produselor conform prevederilor Directivei 92/23/CE a Consiliului din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor si remorcilor acestora, precum si montarea lor, Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite (CEE-ONU) nr. 30 sau Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite nr. 54.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de copii stampilate si semnate « Conform cu originalul » dupa certificatele sau alte documente emise de organismele abilitate. care sa ateste omologarea produselor pentru fiecare tip de anvelopa ofertat., Descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demostrata in cazul in care se solicita acest lucru.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea descrierilor si/sau fotografiilor/fiselor tehnice/cataloagelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 18:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer