Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizarea prin inchiriere de masini de tipar digital


Detaliu pentru invitatia numarul 347664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 347664/30.05.2013
Denumire contract: furnizarea prin inchiriere de masini de tipar digital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Carol I, nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizarea prin inchiriere de masini de tipar digital
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare prin inchiriere Masina de tipar alb-negrufurnizare prin inchiriere Masina de tipar color
II.1.6) CPV: 30121200-5 - Echipament de fotocopiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 502, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot1 :8.449, 20 lei ; Lot2 :1.000 lei .(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b, din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi (CF: 4701126);b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universita?ii ?Alexandru Ioan Cuza? din Ia?i, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta (conform Formularul nr. 11 ? din Sectiunea Formulare si Modele), asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006;c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta LEI/alta valuta (curs valutar BNR) va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Conform art. 2781 alin. (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de: Lot 1:4.224, 60 lei, in cazul in care CNSC va respinge pe fond contestatia.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data constituirii garantiei de buna executie).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: a) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 8 ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania.b) prin retineri succesive din sumele datorate, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG 34/2006 Formular nr. 12B (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr.314/2010)Formular V (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691/ OUGnr. 34/ 2006completare Formular atasatLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta: Rector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Carmen CretuProrector prof.univ.dr. Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr. Dumitru LucaProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe PopaProrector prof.univ.dr. Ovidiu-Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri LuchianDirector general administrativ Bogdan ? Eduard PlescanDirector financiar contabil ? Liliana IftimiaAdministrator financiar ec. Viorel BolohanAdministrator financiar ing. Ionut AlexaAdministrator financiar ec. Marius JechelAdministrator financiar ing. Petru NistorAdministrator financiar ec. Cosmin UngureanuAdministrator financiar jr. Dan TvetcuDirector tehnic Editura Universitatii ? ing. Lucian Leonte Persoane juridice/ fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (original/ copie legalizata notarial/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCPersoane juridice/ fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.Se va nominaliza: -personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea si instruirea operatorilor beneficiarului, asigurarea service-ul echipamentelor, a materialelor consumabile si orice alta piesa necesara bunei functionari a echipamentelor (mai putin hartia), intretinerea preventiva si interventiile accidentale nelimitate, asigurarea suportului tehnic telefonic (minim 1 persoana).Se vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat (copiiacord/contract de colaborare, CIM, declaratie de disponibilitate);
-documente justificative din care sa rezulte instruirea personalului nominalizat pentru echipamentele ofertate (de exemplu: certificate de instruire, traning, CV cu experienta in domeniu relevant etc.).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ec. Marius Jechel
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer