Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasa pregatitoare si clasele l-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Mehedinti, in anul scolar 2013 ? 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 356825
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 356825/09.01.2014
Denumire contract: Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasa pregatitoare si clasele l-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Mehedinti, in anul scolar 2013 ? 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 0372521137, Fax: +40 0372521137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 1500, telefon: +40 0372521137, fax: +40 0372521182, persoana de contact: sediu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mehedinti, Dr. Tr Severin, str Traian, camera 513, etaj 5.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasa pregatitoare si clasele l-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Mehedinti, in anul scolar 2013 ? 2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele pregatitoare si I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat siprivat autorizat/acreditat din judetul Mehedinti, in anul scolar 2012- 2013
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 511.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau virament bancar. Daca ofertantul se afla in situatia descrisa la art 278^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si autoritatea contractanta va solicita retinerea sumei de 4317.51 lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Formular anexat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) indice 1 si d).3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant si /sau tert sustinator)trebuie sa completeze ? Formularul anexat Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate in continuare, depun aceasta declaratie: Presedinte ? IOAN ADRIAN DUICU, Vicepresedinte ? ADRIANA BADANOIU Vicepresednte ? GEORGESCU ALADIN GIGI, SECRETAR AL JUDETULUI - Jr. Mednyanszky Stefan Ladislau; DORECTOR EXECUTIV - Ec. Ciorangan Popescu Daniela Delia;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa- Formularul anexat.5.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat.6.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. NOTA referitoare la certificatele de la punctele 6 si 7: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local in confomitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana. NOTA: Din certificatele fiscale rebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011?. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care sa contina informatii ce trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate furnizare de fructe.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate furnizare de fructe.In etapa evaluarii ofertelor , se vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, se accepta si copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest document. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Pentru persoanele juridice/fizice straine, se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta la din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original sau copie conf. cu originalul.In etapa de evaluare se solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea ocmunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani - completare Formular nr. 8 .Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani. Valoare minima a mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 1.000.000 lei. Operatorul economic va decide ce documente prezinta pentru sustinereaindeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Condi?ie de calificare: Operatorul economic va face dovada ca dispune de minim 4 persoane pentru transportul ?i distributia merelor la loca?iile prevazute in caietul de sarcini in conformitate cu graficul de livrare stabilit.Ofertantul/candidatul va avea in vedere nominalizarea de persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic, conform cu prevederile Ordinului nr.243/05.11.2012..Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerin?e se vor prezenta documente care confirma: - instruirea personalului in domeniul igienei produselor agro-alimentare (prezentare copie document);
- efectuarea controlului medical periodic (copie document/ adeverin?a)., Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta minima: Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara , astfel: Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a maxim 2 contracte care au avut ca obiect livrarea de mere, a carui valoare insumata sa fie de cel putin 500.000 lei fara TVA, Dovada detinerii unui numar de minim 4 mijloace de transport care sa asigure integritatea merelor pana la destinatar. In cazul in care mijloacele de transport sunt inchiriate (sau detinute sub orice alta forma) se va prezenta o copie dupa contractul respectiv / dovada detinerii, ce va avea o durata de valabilitate cel putin egala cu durata de desfasurare a contractului ., Dovada ca dispune de spatiu de depozitare de minim 200 mp in judetul Mehedinti, autorizat pentru pastrarea merelor la temperaturi indicate de producator(in proprietate sau prin contract de inchiriere / leasing etc.), inregistrat sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor, conform cerintelor Regulamentului CE nr.852/2004 privind igiena produselor alimentare. In cazul in care spatiile de depozitare sunt inchiriate / leasing / detinute sub alta forma se va prezenta o copie dupa contractul de inchiriere / leasing (sau orice document care atesta o alta forma de detinere), contract / document ce va avea o durata de valabilitate cel putin egala cu durata de derulare a contractului, Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport si spatiul (spatiile) de depozitare, eliberate de institutia de resort., Buletine de analiza pentru fiecare lot de mere destinat programului de incurajare a consumului de fructe in scoli, privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti (in termen de valabilitate), eliberate de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025 (conform ORDIN MADR 243/2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer