Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si distribuirea de mere pentru elevii din clasele pregatitoare si din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Calarasi, in anul scolar: 2013-2014.


Detaliu pentru invitatia numarul 356431
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi
Numar invitatie: 356431/10.12.2013
Denumire contract: Furnizarea si distribuirea de mere pentru elevii din clasele pregatitoare si din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Calarasi, in anul scolar: 2013-2014.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean CalarasiCod fiscal: 4294030, Adresa: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Telefon: 0242311302, Fax: 0242331609
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 242311302, fax: +40 242331609, persoana de contact: Consiliul Judetean Calarasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: consiliul judetean calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Adminstratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si distribuirea de mere pentru elevii din clasele pregatitoare si din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Calarasi, in anul scolar: 2013-2014.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si distribuirea de mere pentru elevii din clasele pregatitoare si din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Calarasi, in anul scolar: 2013-2014
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 783.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6.000 lei. Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire conform prevederilor art.86 alin.(1) din HGR nr.925/2006. In cazul in care se constituie prin virament bancar, contul autoritatii contractante este: RO65TREZ2015006XXX000200, deschis la Trezoreria Municipiului Calarasi, cod fiscal: 4294030.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii pe fond a acesteia de catre C.N.S.C, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma stabilita conform art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr.346/2004 si depun 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original o declaratie pe proprie raspundere conform Formular 14. In cazul depunerii garantieie de participare in alta valuta, se va avea in cedere cursul de referinta leu/valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 22.Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 33.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata.a). Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat ;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local eliberat de Primarii.Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite. In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b). Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, cf. art. 11, alin. (4) din HG 925/2006. Astfel, devin aplicabile preved, art. 9, alin. (3) din Ord. 509/2011.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr.45.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.5Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean Calarasi in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing. Raducu Filipescu ? Presedinte, ing. Sorin Vasilescu ? director executiv, ec. Paraschiva Muresanu ? director executiv, jr. Maranda Pipos - director executiv. Consilierii judeteni: Alecu Gheorghe, Ana Titu, Barbu Valentin, Craiu Jolan, Dinulescu Marian, Dragu Nicolae, Dragan Marian, Enciu Nicolae, Enciu Eugen Marian, Georgescu Bogdan George, Ghiveciu Camelia, Iliescu Eugenia, Manea Ionel, Mandache Gheorghe, Mihai Ion, Musat Emil, Nutu Marcel, Pandea Ciprian, Prica Ruxandra Alina, Pascu Violeta, Pavalasc Claudia, Petcu Victor, Radulescu Viorel Gabriel, Rogoz Nicolae, Samoila Ion, Zbarcea Marius Virgil, Popa Marian, Stefan Ion, Virtejanu Liviu, Vrajitoru Sorinel Marian.In conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - Formular nr.19.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Operatorul economic poate fi sustinut de catre un tert sustinator in conditriile prevazute de art. 186 din OUG 34/2006., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de: minim 500.000 lei.Operatorul economic poate fi sustinut de catre un tert sustinator in conditriile prevazute de art. 186 din OUG 34/2006., Informatii privind sustinerea economica financiaraCapacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 186/OUG34/2006.Operatorul economic poate fi sustinut de catre un tert sustinator in conditriile prevazute de art. 186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare, care fac obiectul achizitiei, se vor prezenta mostre ale merelor insotite de buletine de analiza privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminati., Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand cantitatile livrate, perioade de livrare, beneficiari.Prezentarea Listei principalelor livrari de produse similare, din ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritati sau clientul privat beneficiar, prin care ofertantul va face dovada livrarii de produse similare in valoare cumulata de minim 300.000 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, Dispunerea unui spatiu de depozit (proprietate/inchiriere/angajament de punere la dispozitie) cu o capacitate suficienta pentru pastrarea produsele ofertate, situat in mun. Calarasi sau la o distanta rutiera suficienta fata de Municipiul Calarasi, care sa asigure distributia zilnica la nivelul acestuia, cf. OUG 24/2010.Pentru spatiul de depozitare se va prezenta Autorizatia sau documentul de inregistrare sanitar ? veterinara, cf. Ord. 111/2008 emis de ANSVSA., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Se va prezenta:
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- Se va completa Formularul nr .18
Dovada ca personalul implicat in depozitare, manipulare si transport si distributie mere este instruit privind normele de igiena., Dovada ca dispune de minimum 5 mijloace de transport si distributie autorizate sanitar veterinar.
In vederea indeplinirii acestei conditii se vor prezenta documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis deANSVSA ( documente care confirma modul de dispunere a acestora ? proprietate/ contract de inchiriere/ angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta.
Se va prezenta un grafic de livrare corelat cu modul de distributie (zilnic, bisaptamanal, saptamanal).
Ofertantul sa faca dovada ca detine o linie automata pentru sortarea, spalarea, uscarea si ambalarea fructelor., Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 190 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta :
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a, c^1 si d din Ordonanta de Urgenta a Guvernului. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Prezentarea declaratiilor din partea tertului sustinator privind sustinerea tehnica si profesionala, Informatii privind asociatii1. Acord de asociere.Se va prezenta:
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte; celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul.
Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la contract si partile din contract ce urmeaza a fi executate de fiecare asociat. Liderul asociatiei va fi autorizat sa isi asume angajamente si va indeplini celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica. Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la contract si partile din contract ce urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul asociatiei. Liderul asociatiei va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru executarea contractului. Plata se va face liderului asociatiei Se vor prezenta, in copie, Certificate (sau echivalent) emise de organisme independente care atesta implementarea si functionarea : ?Sistemului de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001/2008 pentru domeniul de certificare ? transport si distributie produse alimentare? , ?Sistemului de Management al Sigurantei Alimentare conform ISO 22000/2005?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer