Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si distribuirea de produse lactate si de panificatie-pachet complet conform OUG 96/2002


Detaliu pentru invitatia numarul 166607
Autoritate contractanta
COMUNA SINESTI (PRIMARIA COMUNEI SINESTI JUD. VALCEA)
Cod de identificare fiscala: 2541398
Adresa: comuna Gradistea, judetul Valcea, Sinesti
Telefon: 025087120
Fax: 0250869002
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizarea si distribuirea de produse lactate si de panificatie-pachet complet conform OUG 96/2002
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea de produse de panificatie si lactate(corn si lapte) - pachet complet pentru elevii din clasele I-VIII si prescolarii din scolile si gradinitele din comuna Sinesti conform OUG 96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare. Numar estimat de pachete (lapte si corn): 55947.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 21.08.2008 16:00
Data limita de depunere a ofertelor: 01.09.2008 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Sinesti, Comuna Sinesti, Judetul Valcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.09.2008 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Sinesti, Comuna Sinesti, Judetul Valcea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Un contract cu valoare minima impusa de 20000 lei.2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 150000 lei.3. Prezentarea copiei carnetelor de sanatate avizate a persoanelor care efectueaza distributia.4. Mijloace de transport proprii sau inchiriate cartificate de DSVSA.
De la sediul Primariei Sinesti pe baza de cerere care sa cuprinda datele de identificare a solicitantului in zilele lucratoare intre orele 09:00-14:00.Costul documentatiei e de 10 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer