Achizitie publica - Furnizarea si distribuirea produselor de panificatie in anul scolar 2011-2012
Detaliu pentru invitatia numarul 306376
Municipiul Pascani
Cod de identificare fiscala: 4541360
Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani
Telefon: 0232762300 ; 0232718250
Fax: 0232766259 ; 0232718250
Denumire invitatie: Furnizarea si distribuirea produselorde panificatie in anul scolar 2011-2012
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea si distribuirea produselorde panificatie pentru elevii si prescolari in anul scolar 2011-2012
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.08.2011 16:34)
Data publicarii: 25.07.2011 17:06
Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Strada Stefan cel Mare nr. 16, Pascani, jud. Iasi, cod 705200
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Pascani, Strada Stefan cel Mare nr. 16, jud. Iasi, sala 18
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 224, 967 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie eligibilitate-Declaratie neîncadrare în prevederile art. 181-Certif. impozite si taxe locale si la bugetul de stat-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind conflictul de interese-Certif. ORC-Copie codul unic de înregistrare-Cazier fiscal-Bilant2010-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani >350000-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse-Un contract însotit de recomandare-Declaratie privind dotarile specifice-Declaratie privind spatiile de depozitare-Minim 2 doua autovehicule autorizate-Contract cu un laborator de analize-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate-Contract cu medicul autorizat de medicina muncii-Licenta de fabricatie-Certificat emis de Autoritatea de Sanatate Publica-Autorizatie de mediu-ISO 9001 sau echivalent-ISO 22000:2005/ HACCP sau echivalent-Decl. SSM
Documentatia de atribuire este acesibila in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii.Se acceseaza direct si nerestrictionat(art.40 alin(1)din Oug34/2006)Cuantumul garantiei de participare 3500 lei.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme