Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si distribuirea produselor lactate (lapte UHT


Detaliu pentru invitatia numarul 314210
Autoritate contractanta
ORASUL ULMENI (PRIMARIA ORASULUI ULMENI)
Cod de identificare fiscala: 3694772
Adresa: STR. PETRE DULFU NR.62, Ulmeni
Telefon: 0262-264001
Fax: 0262-264001
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizarea si distribuirea produselor lactate (lapte UHT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea si distribuirea produselor lactate (lapte UHT) elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din orasul Ulmeni, judetul Maramures, in anul scolar 2011-2012
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.09.2011 13:30
Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Oras Ulmeni;str. Petre Dulfu nr. 62/A; jud. Maramures; cod 437355
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Ulmeni;str. Petre Dulfu nr. 62/A; jud. Maramures; cod 437355
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 126, 625 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in prevederile art.181 Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul gen consolidat si bugetul local valabil la data deschiderii in original sau copie conform cu originalul;Declaratie privind neîncadrarea în preved art.69^1Certificat constatator emis de ORC in original sau copie conformcu originalul ;Copie dupacertificatul de inregistrare (CUI) stampilata si semnata ;Bilant contabil la 2008, 2009, 2010 vizat si înregistrat de organele competente în copie conformcu originalul; Informatii privind cifra de afaceri ;Informatii privind capacitatea tehnica(experienta similara-formular 12D;Licenta defabricatie pentru produsele ofertate; Mijloace de transport frigorifice ;Declaratie ca detin spatii de depozitare ;Resurse umane - formular 12I, prezentarea oricarui document in copie certificata conform cu originalul care sa ateste ca este instruit privind normele de igiena.
Cu o solicitare scrisa la sediul Primariei; sau descarcat de pe SEAP.Garantia de participare 1300 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer