Achizitie publica - Furnizarea si distributia de produse lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore?
Detaliu pentru invitatia numarul 334043
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334043/20.08.2012
Denumire contract: Furnizarea si distributia de produse lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: 0240-511960, Fax: 0240-513071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240502235, fax: +40 240516538, persoana de contact: Cubanita Ilona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si distributia de produse lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea si distributia produselor lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 96/2002 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si a H.G. nr.714/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 294.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P este de 6.845 lei.Perioada de valabilit a G.P va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitat a ofertei, respectiv 90 de zile. G.P se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. G.P se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea. In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din G.P suma de 3.423 lei.
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea contractului, in lei, fara TVA. GBE se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -complet Formular nr.6, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general - Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in.luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie privind neincadrarea in.prevederile art.181 din OUG 34/2006-complet Formular nr.12B1, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privindcalitatea de participant la procedura complet Formular nr.12C Certif particip procedura cu oferta indep-complet Formular nr.1. Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006, in conf cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.170/2012)complet Formular nr.7, se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in formularul nr.7 astfel: Horia Teodorescu-Presedinte al Consiliului Judetean Tulcea, Siscu George?Vicepresedinte al Consiliului Judetean Tulcea, Strat Vasile-Vicepresedinte al Consiliului Judetean Tulcea, Constantin Cabuz?Secretar al judetului Tulcea, Sirma Caraman-Director executiv, Directia Economica Buget Finante, Zaharia Fatu-Director executiv, Directia Contencios Juridic si Administratie Locala, Mihai Nicu ?Director executiv, Directia Lucrari Publice, Mioara Galateanu- Director executiv, Directia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Comsa Luminita?Sef serviciu, Serviciul Buget, Finante, Contabilitate, Marius-Cristi Mihai, Sef serviciu, Serviciul Contencios Juridic, Administratie Publica si Relatii Publice, Mihaela Lungu?Sef serviciu, Serviciul Managementul Proiectelor, Constantin Parciog - Sef serviciu, Serviciul Resurse Umane, Asigurarea Calitatii, Sanatate si Securitate Muncii si Consilierii Consiliului Judetean Tulcea: Badea Petre, Balan Lucian Daniel, Bejan Corneliu Silviu, Boiangiu Cosmin-Calin, Cazacu Cristinel, Caprita Doru Marian, Chichi Nicolae, Corbeanu Bogdan George, Diacencu Romeo Cosmin, Dragomir Brindusa Daniela, Gavrus Stelian, Gudu Michael, Malenda Ionel, Marinescu Liliana, Marinov Teodosie Gabriel, Mergeani Dumitru, Moscu Doru, Motoc Octavian, Nane Aurel, Oprea Aurora, Popovici Nicolae, Radu Anisoara, Stan Ionel, Stoian Mircea, Tarhon Victor, Zaharcu Neviser, Zibileanu Stefana, Dache Dumitru. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitatea a documentului in original sau copie legalizata.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta copii si traducerea lor certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale a ofertantului conform Formular nr. 8 Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centraliztoare ptr asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantilor asociati desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul Completare formular nr.8- Fisa de informatii generale, Prezentare bilant contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2011) sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Completare Formular nr. 12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Prezentare dovada experientei similare a ofertantului privind efectuarea de livrari de produse similare in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 342.247 lei, fara TVA si cel putin o recomandare din partea unui beneficiar, prin prezentarea, in copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, a documentelor(contracte sau parti relevante din contracte, facturi, avize) care sa ateste ca a efectuat livrari de produse similare in ultimii 3 ani, in valoarea de cel putin 342.247 lei, fara TVA si cel putin o recomandare din partea unui beneficiar (copie conform cu orginalul). Conversia din euro se va face la cursul mediu leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru luna incheierii documentului/ documentelor respectiv/respective., Prezentare Lista cu personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de achizitie.Completare Formulare nr. 9 si 10 - Informatii referitoare la personalul de conducere , personalul responsabil de indeplinirea contractului si asigurarea cu personal., Prezentare documente de studii/ calificare, aferente personalului de conducere si ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului. Prezentare documente de calificare precum si privind cunostintele de igiena alimentelor, aferente personalului calificat care urmeaza a indeplini contractul.Prezentare documente privind detinerea cu contract de munca sau alta forma legala de angajare sau declaratii de disponibilitate ale personalului responsabil de furnizarea si distributia produselor. Se accepta si angajament de participare., Prezentare Declaratie privind detinerea a cel putin un mijloc de transport naval (ambarcatiune) si cel putin 6 mijloace de transport auto. Complet.Formular 11 Prezentarea documentelor privind detinerea(in proprietate, inchiriere, leasing etc)mijloc de tansport naval(ambar-catiune) si a cel putin 6 de mijloace de transport auto, in copie, cu mentiunea?conform cu originalul?.Documentele doveditoare sunt, dupa caz: Carti de identitate, contracte de inchiriere, acte vanzare-cumpare, contracte de leasing etc ale mijloacelor de transport auto si navale. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice. Documentele doveditoare sunt, dupa caz: Carti de identitate, contracte de inchiriere, acte vanzare-cumpare, contracte de leasing etc ptr cel putin un mijloc de transport naval (ambarcatiune) si cel putin 6 mijloace de transport auto, in copie, cu mentiunea "conform cu originalul"., Prezentare documente de inregistrarea sanitar veterinara a mijloacelor de transport declarate, auto si navale, pentru transport produse de origine animala emise de Directiile Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, pe nr. de inmatriculare al mijlocului de transport auto si naval, spectiv, si pe numele proprietarului acestuia, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr.111/2008, copii , cu mentiunea ?conform cu originalul"., Prezentare Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completare Formular 13.Prezentare Formularul nr.22 Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului, daca este cazul. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. Completare Formular 13 ? Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Prezentare Formularul nr.22 Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului, daca este cazul, Prezentare a cate 1 buc. mostre pentru fiecare din produsel ce vor fi furnizate pe parcursul derularii contractului mostre insotite de accesorii pentru consum (lingurita/pai) si de buletine de analiza pentru produse (organoleptic, fizico-chimic, microbiologic) si pentru ambalaje aseptice, in conformitate cu: Regulamentul(CE)nr. 852/ 2004 privind igiena produselor alimentare si Regulamentul(CE)nr.853/2004 de stabilire a unor norme specifice de igiena care se aplica alimentelor de origine animala si sunt marcate cu stampila ovala, conform normelor sanitar-veterinare, Regulamentul(CE)nr. 2073/ 2005, privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare si OMSP nr.1563/2008 de aprobare a listei alimentelor nerecomandate, prescolarilor si scolarilor.Nu se pot livra si alte produse lactate fata de cele prezentate la sedinta de deschidere a ofertelor pe perioada derularii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 15:33