Achizitie publica - Furnizarea si distributia merelor in scoli, ptr elevii din jud Tulcea, in anul scolar 2011-2012
Detaliu pentru invitatia numarul 319886
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319886/03.02.2012
Denumire contract: Furnizarea si distributia merelor in scoli, ptr eleviidin jud Tulcea, in anul scolar 2011-2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: 0240-511960, Fax: 0240-513071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240511960, fax: +40 240513071, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Tulcea, str.Pacii nr.20, loc.Tulcea, jud.Tulcea, cam.405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si distributia merelor in scoli, ptr eleviidin jud Tulcea, in anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si distributia merelor in scoli, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat jud Tulcea, an scolar 2011-2012, confOUG 24/2010, HG 889/2011, Ordin MADR 155/23.06.2011, pentru 17954 elevi/55 zile, 134 unitati de invatamant.
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 849.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5016 lei -Perioda de valabilit 90 de zile de la termen limit dep oferte.Garantia de participare se poate contitui prin orice mijloce-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, care se prezinta in original.Instrumentul de garantare trebuie sa cuprinda informatiile conform formular nr.2. Garantia de partipipare se poate constitui si prin depunerea la casieria aut contr: a)OP/file cec, cu cond confirm acestora debanca pana la data deschiderii oferte b)sume in numerar.Contul Consiliului Judetean Tulcea nr. RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiului Tulcea. Daca este cazul, autoritatea contractanta va retine din garantiade participare , conform art.278^1, alin.1.lit.a OUG 34/2006, suma de 2508 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea totala a contractului fara TVA(2, 5% ptr IMM)Garantia de buna executie se constituie printr. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea TrezererieiStatului din cadrul organului fiscalcompetent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractan urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prinretineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -complet Formular nr.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatele fiscalevor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG34/2006, complet Formular nr.12B Declaratie privind calitatea de participant la procedura, complet Formular nr.12C Certificat participare procedura cu oferta independenta, complet Formular nr.1 Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG34/2006, complet Formular nr.7 Cerinta 1 Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Autoritatea contractanta v-a solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta copii si traducerea lor certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Cerinta 2. Experienta similara privind efectuarea delivrari de produse similare in ultimii 3 ani in valoarea de cel putin 250.000 lei, fara TVA sio recomandare din partea unui beneficiar, Cerinta 3. Informatii referitoare la personalul de conducere , personalulresponsabil de indeplinirea contractului si asigurarea cu personal., Cerinta 4. Mijloace de transport: cel putin un mijloc de transport naval (ambarcatiune) si cel putin 6 mijloace de transport auto, Cerinta 5.Documente/autorizatii deinregistraresanitar veterinaraa mijloacelor de transport, auto si navale, pentru transport produse de origine nonanimala, Cetinta 6. Informatii privind subcontractantii/ asociatii, Cerinta 7. Prezentarea de mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare la "Documentatie si clarificari", accesibila direct prin mijloace electronice,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 09:50