Achizitie publica - Furnizarea si distributia produselor de papetarie si birotica
Detaliu pentru invitatia numarul 357330
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357330/05.02.2014
Denumire contract: Furnizarea si distributia produselorde papetarie si birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077376, fax: +40 213139575
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077376, fax: +40 213139575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si distributia produselorde papetarie si birotica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produse din papetarie si birotica
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de participare este de 6200 lei se poate constitui (in RON sau in valuta iar cursul leu-valuta la care se va face raportarea va fi cursul BNR din data stabilita cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor) conf art. 86 din HG 925/2006, cu complet si modif ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, efectuat in contul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis de UB la Trez Sect.5, care va fi prezentat pana cel mai traziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- Depunere la casieria UB, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti;
- Scrisoare de gar bancara;
- Instrument de gar emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara;1. In cazul in care op eco face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prev art. 16, alin. 2 din L 346/2004, privind stim infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modif si complet ulterioare. Aceasta se dem prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1.2. Val gar de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Gar de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb romana.Conditii de restituire: va fi restituita de autoritatea contractanta cu respectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modif si complet ulterioare.Conditii de retinere a gar de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar de participare, op eco pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla intr-una din sit prevazute la art. 38, alin. (4) si art. 87, alin. (1) din HG 925/2006, cu modif si complet ulterioare msau in sit prev de art.278^1 din OUG 34/2006, cu modif si complet ulterioare. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de gar de participare, in cuantumul, forma si avand per de valabilitate sol in doc de atribuire (art.33, alin. (3) lit. (b) din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si sepoate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul prevazut anterior;
- Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza princompletarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valoarea exacta a garantiei de buna executie va fi comunicata de autoritatea contractanta operatorului economic castigator, princomunicarea privind rezultatul aplicarii procedurii si va fi 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.3. Autoritatea contractanta are obilgatia de a elibera/restitui valoarea garantiei de buna executie in conformitate cu art. 92, alin. (1) din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;Cerinta nr.5Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.6Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorDocumentele cerute la punctele 1-4 se vor prezenta in original semnate si stampilateDocumentele solicitate la punctele 5-6 se vor prezenta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Lisat persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este: Prof. Univ. Dr. Mircea DumitruProf. Univ. Dr. Maria VoineaProf. Univ. Dr. Emil BarnaProf. Univ. Dr. Magdalena PlatisEc. Adrian AlbuProf. Univ. Dr. Liviu PapadimaIng. Dragos DenaEc. Cristi SanduIng. Florinel MiulescuIng. Dragos FlorescuAdm Fin Gabriela LupuAdm Fin Florea RalucaAdm Fac Dumitriu Andi LucianAdm Fac Florentina OnodiAdmin fac Cristi AgopsaAdmin Fac Dumitru StaicuAdmin Fac Carmen Gheorghita Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indepliniresi aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate pentru persoane juridice romane, certificatului de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerului, pentru persoane fizice romane sau altor documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRCNota: -Documentele cerute se pot prezenta in oricare dintre formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cuoriginalul, iar informatiile sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente sau orice alt document in sustinerea cifrei de afaceri, aferent anului 2013., Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, Prezentarea de mostre pentru produsele ofertateOfertantul va prezenta panala data limita de depunere a ofertelor cate o mostradin fiecare produs pentru pozitiile din Caietul de sarcini pe bazade aviz de expeditie sau centralizator conform caietului desarcini.- Fiecare mostra prezentata va respecta specificatia tehnica dincaietul de sarcini, in forma finala de comercializare, sigilata, avand inscriptionat vizibil, lizibil caracteristicile produsului.- Mostrele prezentate sa fie marcate cu numar de identificareconform caietului de sarcini.- Mentionam ca mostrele nu pot fi inlocuite pe perioadadesfasurarii contractului.- Lipsa unei mostre duce la descalificarea ofertantului.- Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor fi pastrate deAutoritatea Contractanta pe intreaga perioada de derulare acontractului- Mostrele prezentate de ofertantii ale caror oferte au fostdeclarate necastigatoare, se vor restitui dupa semnareacontractului de furnizarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 09:42