Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si montajul a doua centrale termice pe motorina cu instalatiile aferente pentru cladirile din grupa tehnica din Revizia de Vagoane Bucuresti Basarab


Detaliu pentru invitatia numarul 355314
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 355314/04.11.2013
Denumire contract: Furnizarea si montajul a doua centrale termice pe motorina cu instalatiile aferente pentru cladirile din grupa tehnica dinRevizia de Vagoane Bucuresti Basarab
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010867, telefon: +40 0213192428, fax: +40 0213192428, persoana de contact: GEORGETA MANOLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. IV, Sala de Consiliu, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si montajul a doua centrale termice pe motorina cu instalatiile aferente pentru cladirile din grupa tehnica dinRevizia de Vagoane Bucuresti Basarab
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si montajul a doua centrale termice pe motorina cu instalatiile aferente pentru cladirile din grupa tehnica dinRevizia de Vagoane Bucuresti Basarab
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1.580 LEI sau echivalent calculat la curs leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 3 zile de data limita stabilita pt. depunerea ofertelor, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, conform modelului din sect. formulare, va fi constituita prin: -virament bancar sau OP in contul RO15 BPOS 70402775785ROL01, deschis la BancPost-Filiala Palat CFR - este obligatorie mentionarea obiectului procedurii pentru care se constituie.-scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, sau orice alt Instrument de garantare.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch candidaturilor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AUTORITATEA CONTRACTANTA are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei se realizeaza potrivit art.88 din HG nr.925/2006.in baza cererii depuse conform form. M transmisa autoritatii contractante in original sau copie.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5% fara TVA din valoarea de atribuire a contractuluib) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare)- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- orice alt Instrument de garantare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform model Formular A din Sectiunea Formulare; va fi depusa de operatorii economici ofertanti /asociati/ terti sustinatori2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model Formular B din Sectiunea Formulare; va fi depusa de operatorii economici ofertanti /asociati/ terti sustinatori. Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie decat pentru lit.a), c1) si d);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model Formular 4 din Sectiunea Formulare;4.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model Formular 9 din Sectiunea Formulare;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Valentin DOROBANTU ? DIRECTOR GENERAL, Elena MIU - DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC, Gabriel PROTOPOPU - DIRECTOR GENERAL ADJ. MENTENANTA, Carmen POPESCU ? DIRECTOR ACHIZITII, Stefan NITA - Sef Serviciu Intratinere si Reparatii Vagoane, Georgeta MANOLE - Sef Serviciu Proceduri Achizitii Produse, Servicii si Lucrari, Elena TENA - Sef Serviciu Intretinere Spatii Revizii, Dana SPIS ? economist.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator).Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr.925/2006, art 11, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul 10 din Sectiunea Formulare. 1.Pentru persoane juridice romane: - certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contrsctului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC - se va prezenta in: original/copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta insotit de traducerea autorizata). In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.- AutorizatieISCIIR pentru montarea de centraletermice de tipul celor solicitate in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012, insotit de confirmarea depunerii acestuia., Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani. Curs mediu anual comunicat de BNR lei/valuta pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani. Va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru confirmarea livrarilor de produse, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Informatii referitoare la personal/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii., Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului. Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent., Certificat care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer