Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si montajul de produse pentru dotarea Caminului de batrani si a Caminului cultural in cadrul Proiectului integrat de investitii: ?Modernizarea drumurilor de interes local, construire camin de batrani si dotarea caminului cultural, Comuna Cozma


Detaliu pentru invitatia numarul 350823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNACOZMA (CONSILIULLOCALCOZMA)
Numar invitatie: 350823/25.07.2013
Denumire contract: Furnizarea si montajul de produse pentru dotarea Caminului de batrani si a Caminului cultural in cadrulProiectului integrat de investitii: ?Modernizarea drumurilor de interes local, construire camin de batrani si dotarea caminului cultural, Comuna Cozma, judetul Mures?, finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNACOZMA (CONSILIULLOCALCOZMA)Cod fiscal: 4619124, Adresa: COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Telefon: 0265349456, Fax: 0265349402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Romania, cod postal: 540171, telefon: +40 265349456, fax: +40 265349402, persoana de contact: Minodora Chiorean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COZMANR.41JUDETULMURES, Cozma, Romania, cod postal: 540171, telefon: +40 265349456, fax: +40 265349402, persoana de contact: Minodora Chiorean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si montajul de produse pentru dotarea Caminului de batrani si a Caminului cultural in cadrulProiectului integrat de investitii: ?Modernizarea drumurilor de interes local, construire camin de batrani si dotarea caminului cultural, Comuna Cozma, judetul Mures?, finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse, inclusiv montaj si punere in functiune, pentru dotarea Caminului de batrani si a caminului cultural in cadrul Proiectului integrat de investitii: ?Modernizarea drumurilor de interes local, construire camin de batrani si dotarea caminului cultural, Comuna Cozma, judetul Mures?, finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322Proiectul integrat este finantat prin programul FEADR/PNDR ? Masura 322 ? ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale? in baza contractului de finantare Nr. C322010972800088/18.11.2010 incheiat intre APDRP si Comuna Cozma, judetul Mures.
II.1.6) CPV: 39314000-6 - Echipament de bucatarie industriala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1:1358, 00 lei, LOT 2:1948, 00 lei, LOT 3:880, 00 lei, LOT 4:435, 00 lei si LOT 5:56, 00 lei, valabila 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si emisa in favoarea Autoritatii Contractante, se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HGR 925/2006.1. Va fi prezentata in original, separat, neinclusa in coletul sigilat cu oferta si documentele de calificare.2. Ofertantii tip I.M.M. care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor completa Formularul nr. 14 atasat acesteia, in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004.3. Pentru sumele constituite in alte valute se va lua in considerare cursul BNR la 15.06.2013.4. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator cu aceasta.5. In scrisoarea de garantie bancara/ Instrumentul de garantare financiara se va face referire expresa la posibilitatea autoritatii contractante de a executa garantia de participare in urmatoarele situatii: a. retragerea ofertei in perioada de valabilitate;b. daca oferta este stabilita castigatoare si nu se constituie garantia de buna executie in perioada legala si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. in cazul refuzului de a semna contractul de achizitie publica;d. in eventualitatea formularii de contestatii si in cazul respingerii acestora autoritatea contractanta va retine, conform art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006, din garantia de participare suma de: LOT 1:679 lei, LOT 2:974 lei, LOT 3:0 lei, LOT 4:0 lei si LOT 5:0 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.Pentru ofertantii tip I.M.M. cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.ASe constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HGR nr. 925/2006 si va fi prezentata in original. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata in limba romana a acesteia.Termenul de valabilitate a garantiei de buna executie 36 luni.Beneficiarul va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180, din OUG 34 / 2006 Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular 1 din Sectiunea Formulare.Declaratia privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.2. Neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34 / 2006 Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.3. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.4. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local. Se va prezenta Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Formular specific autoritatii emitente. In original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.5. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 3 din Sectiunea Formulare6. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006, Formular 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ?Ormenisan Petru, Comisia de evaluare ? Luca Nicoale-secretar, Chiorean Minodora- responsabil achizitii publice, Graur Alexandru - membru, Experti cooptati - Plesa Adrian, consilieri locali: Brasovean Ioan, Friciu Viorel, Galatan Vasile, Hoisan Costel, Horea Ioan, Suciu Alexandru, Suciu Gheorhe, Suciu Nicoleta.In cazul in care exista asociati, subcontractanti sau terti sustinatori, se va completa, semna si prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006 de catre fiecare dintre acestia.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de at. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, certificat care trebuie sa cuprinda informatii reale referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.2. Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG34/ 2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta informatii privind situatia economico-financiara.Ofertantul va demonstra indeplinirea unei cifre de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), aceasta cerinta fiind indeplinita dupa cum urmeaza: ? pentru anii 2010, 2011 si 2012 vor fi prezentate bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente.Acestea se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, cu toate completarile si actualizarile ulterioare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Astfel, pentru: - LOTUL 1, cifra de afaceri medie globala trebuie sa fie egala sau mai mare de 67.900 lei- LOTUL 2, cifra de afaceri medie globala trebuie sa fie egala sau mai mare de 97.400 lei- LOTUL 3, cifra de afaceri medie globala trebuie sa fie egala sau mai mare de 44.000 lei- LOTUL 4, cifra de afaceri medie globala trebuie sa fie egala sau mai mare de 21.750 lei- LOTUL 5, cifra de afaceri medie globala trebuie sa fie egala sau mai mare de 2.800 leiLa evaluarea situatiei economico-financiare nu vor fi luate in considerare resursele financiare ale subcontractantilor.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va folosi cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4.2379 leiAnul 2012:1 euro = 4, 4560 lei, Cerinta 2: Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, conf. prev. art. 186, din OUG 34/2006.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular 1 din Sectiunea Formulare.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006, Formular 4 din Sectiunea Formulare., Nota: , Nota: Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta informatii privind capacitatea tehnica.In acest sens se va completa Formularul nr.7 (Declaratia privind lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani). Experienta prezentata in Formularul 7 va fi sustinuta de copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea/livrarea de produse.Pentru fiecare dintre loturi se va prezenta minim un contract de furnizare/livrare pentru produse similare cu cele care vor fi furnizate in cadrul contractului specific lotului respectiv.NOTA: Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4.2379 leiAnul 2012:1 euro = 4, 4560 lei, Cerinta 2: Operatorii economici vor prezenta informatii privind asociatii (daca este cazul)Se vor prezenta: Formularul nr.10, Formularul nr. 11, Formularul nr. 12 si o Declaratie de legalizare a asocierii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: ? Formularul nr. 10 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora) completat.? Acord/Contract de asociere (Formularul nr. 11), numai daca este cazul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.? Ofertantii vor prezenta si o Declaratie de legalizare a asocierii, in cazul in care oferta prezentata de asocierea in cauza va fi desemnata castigatoare.? Acordul/Contractul de asociere va fi prezentat in original sau copie legalizata, in urma desemnarii ofertei castigatoare de catre Autoritatea Contractanta.? Se va atasa Formularul nr. 12 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) completat.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica pentru fiecare asociat., Cerinta 3: Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica ?i profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, conf. prev. art. 190 din OUG 34/2006.Completarea, semnarea si prezentarea unui Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, Formular 23 din Sectiunea Formulare.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiilor din partea tertului sustinator privind sustinerea tehnica si sustinerea profesionala (Formularele 24, 24.1 ?i 24.2)Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular 1 din Sectiunea Formulare.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006, Formular 4 din Sectiunea Formulare., Cerinta 5: Operatorii economice vor completa o Declaratie privind protectia mediului, respectiv Formularul nr. 17.2., Note: Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer