Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si montarea a 250 de fotolii , o Cortina principala, o Cortina fundal, Joker front si Pantaloni, pentru amfiteatrul din Colegiul National Pedagogic ?Carol I?


Detaliu pentru invitatia numarul 351781
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Colegiul NationalPedagogic Carol I - Campulung
Numar invitatie: 351781/02.08.2013
Denumire contract: Furnizarea si montarea a 250 de fotolii , oCortina principala, o Cortina fundal, Joker front si Pantaloni, pentru amfiteatrul din Colegiul National Pedagogic ?Carol I?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialColegiul NationalPedagogic Carol I - CampulungCod fiscal: 5010064, Adresa: str. Marasesti, Nr. 15, Campulung, Telefon: 0727879080, Fax: 0248512680
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Marasesti, Nr. 15, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 727879080, fax: +40 248512680, persoana de contact: Marian Tuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Marasesti, Nr. 15, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 727879080, fax: +40 248512680, persoana de contact: Marian Tuta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si montarea a 250 de fotolii , oCortina principala, o Cortina fundal, Joker front si Pantaloni, pentru amfiteatrul din Colegiul National Pedagogic ?Carol I?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al acestui contract consta in dotarea amfiteatrului din Colegiul National Pedagogic ?Carol I? cu mobilier, in vederea cresterii capacitatii infrastructurii educationale si a calitatii procesului de invatamant ce se desfasoara la nivelul scolii, care sa conduca, in final, la asigurarea unui proces educational la standarde europene, adecvat si eficient, menit sa raspunda noilor cerinte ale societatii, dar si la cresterea participarii populatiei scolare la procesul educational.
II.1.6) CPV: 39113100-8 - Fotolii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei. Perioada de valab a g de p este de min 90 zile de la data limita de dep ofertelor inclusiv prima si ultima zi Ofertantul va prez g de p const in conf cu Art 86 din HG 925/2006. . In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar contul de lei este ..RO80TREZ0475004XXX000072 deschis la Trez Cimpulung.Garantia se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada de valab prev in doc de atrib . In cazul in care ofertantul este o asociere de op ec in Scrisoarea de Garantie, la denumirea ofertantului se va completa numele Liderului Asocierii care constituie garan?ia in numele tuturor membrilor Asocierii in conf cu Acordul de asociere. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006, In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie/ plangere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor/ instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art.278^1alin (1)/ art.278^1 alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 2000 lei. Restituirea g de p se va face conform art.88 din HG 925/2006. Pentru calculul echivalentei g de p din lei in alta valuta se va folosi cursul mediu lei/valuta comunicat de catre BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.. Se va completa Formularul nr. 17 din ?Volumul III ? Model de Formulare ".
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in termen de maxim 5zilede la semnarea contractului, conform art.90 din H.G.925/2006in cuantum de10sau5(I.M.M.)%din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr.2 - din ?Volumul III ? Model de Formulare?.2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceaste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.NOTA : Pentru persoane fizice/ juridice straine se va preciza ca: 1. Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate aspectele prevazute la art. 180, Autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , modificata vor fi exclusi de la procedura deatribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.3 din ?Volumul III ? Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cumodificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarileulterioare. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ -teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.din care sa rezulte caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cumodificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarileulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catrebugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conventia), precum sidovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care saurespectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Volumul III ? Model de FormulareCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularul nr.5 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea si prezentarea Formularul nr. 6 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.7 din?Volumul III ? Model de Formulare?) cat ?i de ter?ul sus?inator daca este cazul.- Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie.Radu GheorgheOncioiu NicusorVlajoaga MarianaTuta MarianNecula Catalin Cerinta nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va solicita prezentarea documentului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale si documente financiar-contabilepentru ultimii trei ani financiari incheiatiCerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 400.000 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3Lista cuprinzand subcontractantii, Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), separat pe fiecare an in parte., Cerinta nr. 1Llista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (calculati pana la data limita de depunerea ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCerinta minima: - Se va prezenta minim un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare sa fie de minim 200.000 leifara TVA, iar experienta similara se va dovedi prin prezentarea de certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de clientul beneficiar Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru domeniul care face obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii). Nu sunt admisi in cadrul prezentei proceduri, ofertantii care se afla in curs de certificareSe va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere aofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
30
Descriere: Punctajul(30 puncte) pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare -T?
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer