Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si montarea de aparatura si mobilier pentru dotarea cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.


Detaliu pentru invitatia numarul 333266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Teatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.Mures
Numar invitatie: 333266/07.08.2012
Denumire contract: Furnizarea si montarea de aparatura si mobilier pentru dotarea cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTeatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.MuresCod fiscal: 4322890, Adresa: str. Postei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0365-407951, Fax: 0365-407950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Postei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540043, telefon: +40 365407951, fax: +40 365407950, persoana de contact: Claudia Chibelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tirgu Mures, str., Poligrafiei nr.4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si montarea de aparatura si mobilier pentru dotarea cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si montarea de aparatura de tipul sculelor pentru atelierele de creatie si a aparaturii diverse, precum si mobilierului specific pentru dotarea cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel?. Livrarea se va face la sediul nou situat in Tirgu Mures, str. Poligrafiei nr. 4 si va include furnizarea si montarea aparaturii si mobilierului pentru cladire.Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea si montarea bunurilor, la caracteristicile si indicatorii de performanta din Caietului de sarcini al prezentei documentatii.
II.1.6) CPV: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 177.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.943, 55 RON, valabila 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie conf prev art. 86, alin(1) din HGR 925/2006, in original, separat, neinclus in coletul sigilat cu oferta si documentele de calificare. Ofertantii tip I.M.M. si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune Scrisoarea de garantie bancara (Formular 7), sau dupa caz, Ordinul de plata insotite de Formularul nr. 7.1 AC poate solicita extinderea per de valab a ofertei, iar per de valab a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator. AC solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prev art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu compl si modif, si prev art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modif si compl., continand ref si la posibilitatea AC de a executa garantia de participare la: retragerea ofertei in per de valabilitate; neconstituirea garantiei de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ofertantul stab. castigator; refuzul semnarii contractului de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei pt oferta stabilita castigatoare. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, AC va retine din garantia de participare suma de 2.971, 77 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Pentru ofertantii tip I.M.M. in cond. legislatiei in vigoare cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Termenul de valabilitate trebuie sa acopere perioada de derulare a contractului de furnizare de 2 luni.Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prezentata in original. Pt instrumentul de garantare emis de o entitate straina se va prezenta si traducerea legalizata in limba romana.Modul de restituire a garantiei de buna executie: in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a produselor si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180, din OUG 34 / 2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular 1 din Sectiunea Formulare. Declaratia privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.2. Neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34 / 2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.3. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.4. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local.Se va prezenta Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente.In original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.5. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 2.1 din Sectiunea Formulare6. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006, Formular 9 din Sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? sunt: Gavril Cadariu - directorLeontina Ludusan ? director economicClaudia Chibelean ? director administrativDull Janos ? regizor tehnicPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt consilierii judeteni, respectiv urmatoarele persoane: Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Borsan Doru Aurelian, Cioban Cristian Augustin, Ciotlaus Ionela, Csep Eva Andrea, Eros Csaba, Ferent Tiberiu Nicolae, Filimon Vasile, Giurgea Teodor, Gombos Geza Csaba, Havrilet Nicolae, Hulpus Ioan, Ilyes Toth Alexandru, Kakasi Alexandru, Kardos Mihaela, Magyarosi Erzsebet, Masca Aurelia, MoldovanTeofil, Mora Akos Daniel, Orban Laszlo; Levente, Pokorny Vasile Stefan, Pop Aurel Mircea, Popa Marius Ciprian, Porutiu Mihail, Radu Mircea, Roatis Chetan Ana Daniela, Seracu Ieronim, Szalkay Iosif Carol si Tatar Bela.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire Formular nr.20.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 1. Se solicita ca Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.Pentru persoanele juridice / fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare de 594.000 leiLa evaluarea nu vor fi luate in considerare resursele financiare ale subcontractantilor. Pt sit financiare intocmite in alta moneda se va folosi cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR (www.bnr.ro) / BCE (www.ecb.int), pentru anul respectiv.Docum care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre op ec., Tert sustinator (daca este cazul)Conf. prev. art. 186, din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prev art.69^1, art. 180si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip livrari de produse din ultimii 3 ani (valori, perioade de livrare, beneficiari).Pt contracte semnate inainte de 3 ani, AC va lua in considerare livrari efectuate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar livrarile efectuate., Prezentarea a max 2documente - copii dupa inform relevante din docum [contract / p-v de receptie, etc.]care sa confirme livrarea in ultimii 3 ani a unor produse similare in val de min 297.177, 41 lei, fara TVA.Pt contracte in alta moneda, se va lua in considerare curs mediu anual lei / valuta comunicat de BNR (www.bnr.ro) / BCE (www.ecb.int), pentru anul respectiv., Prezentarea de detalii despre contractele de furnizare prezentate mai sus.Pt contracte cu clauze de confidentialitate, se vor prezenta paginile din care sa rezulte parti contractante, obiectul, durata, pretul contractului si pagina cu semnaturi., Inform privind subcontractarea.Daca este cazul ofertantul are obligatia de a preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoare care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora.NOTAPt unul sau mai multi subcontractanti, se solicita prezentarea contractelor incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta (in concordanta cu oferta) ele fiind anexe la contr de AP., Tert sustinator (daca este cazul)Conf. prev. art. 190 din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prev art.69^1, art. 180si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, Informatii privind asocierea (daca este cazul)Oferta depusa de un grup de operatori, va cuprinde si acordul de asociere (Formular 17), confirmat prin scrisori de imputernicire, proportia din contract care revine fiecarui asociat si faptul ca liderul asociatiei este responsabil cu executia contractului inclusiv platile.In cazul unei asocieri, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza cf. Art.186 alin 3 si 190 alin 3 din OUG 34/2006.Pe durata procesului de evaluare, comisia de evaluare va purta corespondenta (daca este cazul) numai cu liderul asociatiei desemnat., Prezentarea de mostre pt articole de la cod CPV 39151000-5 si tin de respectarea conceptiei proiectantului pt cladirea inclusa in patrimoniul categ B.Se vor depune: a) mostre din mat de tapiterie (dim: 1/1m), pt scaun de mostra.b) mostre de scaune fixe tapisate (model de la pozitia 41).c) mostre de scaune din lemn (model de la pozitia 3).d) mostre din mat de tapiterie (dim: 1/1m), pt demifotolii, canapea si scaune (altele decat de la pct.b) - gama negru, galben, bej, maro.e) mostre de culoare pt. mat utilizate la finisaj obiecte de mobilier.Prezentarea mostrelor - cel tarziu odata cu depunerea ofertei, reprezinta cond eliminatorie, neprezentarea sau prezentarea de mostre necoresp dpdv al caract. tehnice, duce la neconformitatea ofertei.Din momentul in care ofertantul este anuntat ca poate sa isi ridice mostra, acesta este obligat ca in termen de 14 zile sa o ridice. Dupa aceasta data autoritatea contractanta nu raspunde de nici un fel de mostra neridicata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe seap, gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer