Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si montarea de echipamente de conferinta si traducere simultana


Detaliu pentru invitatia numarul 346175
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Siret
Numar invitatie: 346175/30.04.2013
Denumire contract: Furnizarea si montarea de echipamente de conferinta si traducere simultana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul SiretCod fiscal: 4440985, Adresa: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Siret, Telefon: 0230 280901, Fax: 0230 280624
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Siret, Romania, cod postal: 725500, telefon: +40 230280901, fax: +402 30280624, persoana de contact: Adrian Popoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Siret, Romania, cod postal: 725500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si montarea de echipamente de conferinta si traducere simultana
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si montarea de echipamente de conferinta si traducere simultana pentru proiectul"Reabilitarea, modernizarea si dotarea Centrului cultural Mihai Teliman din Siret" cod MIS-ETC 885
II.1.6) CPV: 32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 566 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 1751 lei, suma actualizandu-se in functie de cursul lei/euro din preziua datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, conform art. 6 alin. 2 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3. Constituire: conform prevederilor art. 86 alin. 1 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru virament bancar, garantia de participare se va depune in contul RO61TREZ5965006XXX000032 deschis la Trezoreria orasului Siret, beneficiar Orasul Siret, cod fiscal 4440985. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat la sectiunea Formulare si se va prezenta in original. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea Formulare. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor. 4. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din garantia de participare, in conformitatea cu art. 278^1 alin. 1 lit. a din OUG 34/ 2006 cu modificarile aduse prin OUG 77/2012.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare - se va prezenta ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu prev. Art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va preciza ca va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Orasul Siret are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.Pentru persoane fizice/ juridice straine se va preciza ca: Cerinta 4: Neincadrarea in situatiile de excludere prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va solicita prezentarea documentului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006?.1. Orasul Siret va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, Orasul Siret are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate aspectele prevazute la art. 180, Orasul Siret va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta 2: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va solicita: 1. prezentarea documentului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006? precum si?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu prev. Art. 180 din OUG nr. 34/2006Se va preciza ca in situatia depunerii unei oferte comune (asociere), fiecare membru al grupului de operatori care depune oferta comuna are obligatia prezentarii documentelor mai sus mentionate.(Declaratie privind eligibilitatea si declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181).Se va preciza ca incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membri asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr., 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica.2. Se va solicita prezentarea unui certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Se va solicita prezentarea unui certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va preciza ca, vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. In situatia in care ofertantul beneficiaza de decizie de acordare a amanarii la plata, acesta va face dovada ca a achitat obligatiile fiscale cu termene de plata incepand cu data emiterii respectivei decizii.Pentru persoane fizice/ juridice straine se va preciza ca: 1. Orasul Siret va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate aspectele prevazute la art. 181, Orasul Siret va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta 3: Neincadrarea in situatiile de excludere prevazute la art. 46 alin. (1) lit. a), b) si c) din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va solicita prezentarea documentului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica?.Se va preciza ca, incadrarea in una dintre situatiile prevazute la 46 alin. (1) lit. a), b) si c) din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare atrage sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.Cerinta 4: Neincadrarea in situatiile de excludere prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va solicita prezentarea documentului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006?.In vederea completarii acestei declaratii, se vor nominaliza persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante ca fiind: Popoiu Adrian ? primarul orasului2. Mocrei Leonard-Cristian ? viceprimarul orasului3. Rebenciuc Ioan ? secretarul orasului4. Lupascu Georgeta ? referent contabilitate5. Maidaniuc Florin ? referent implementare proiecte6. Zoara Dorin - sef SADPP7. Clucencu Mihaela ? consilier mediu8. Breaban Ioana ? sef serviciu administratie publica locala9. Butnariu Alina ? consilier implementare proiecte10. Mihaiescu Mihai ? sef centru cultural11. Ionita Adrian Victor - consilier juridicCALINESCU Corina - consilier localCOST Iosef- consilier localDOBRINCU Ionel- consilier localHAIURA Viorel- consilier localHARASEMIC LILIANA ELENA- consilier localMARICI GEORGE ROMEO- consilier localMATEICIUC Gabriela- consilier localMATNER Liviu Vasile- consilier localMATNER Marius- consilier localMIHAILA Alina Camelia- consilier localMOLOCE Stefan- consilier localPERLANOVSCHI Paul Cezar- consilier localRIZNIC Ioan- consilier localSAUCIUC Dan Vasile- consilier local.Se va solicita prezentarea declaratiei, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/subcontractant/tert sustinator.Se va preciza ca incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare atrage sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.Cerinta 5: Certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va solicita prezentarea documentului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Se va solicita prezentarea declaratiei, dupa caz, de catre ofertant.Se va preciza ca incadrarea in una dintre situatiile prevazute in Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/ 12.10.2010 cu modificarile si completarile ulterioare atrage sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica. Cerinta 1: Dovada existentei obiectului de activitate (principal sau secundar) corespunzator obiectului contractului - Se va solicita prezentarea unui Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Se va solicita ca obiectul/obiectele contractului sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi datat la emitent, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Se va solicita prezentarea documentului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentru persoane fizice/ juridice straine se vor solicita: 1. Documente care confirma o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.2. Documente care sa confirme ca obiectul contractului are corespondent in obiectul de activitate principal sau in obiectele de activitate secundare.Se va solicita ca documentele sa fie valabile la data prevazuta pentru depunerea ofertelor si sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va adauga traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Formular, din sectiunea Formulare semnat, stampilat cu datele de identificare ale firmei Pentru sustinerea datelor declarate se vor prezenta copii din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) ale bilanturilor contabile inregistrate la organele abilitate, certificate de reprezentantul legal prin semnatura si stampila. Daca bilantul pe 2012 nu a fost depus, in locul acestuia se va prezenta balanta de verificare sintetica la 31.12.2012, semnata de reprezentantul legal si stampilata. Nota: - pentru ofertele comune, fiecare asociat va completa Formularul aferent din sectiunea Formulare, caz in care determinarea mediei cifrei de afaceri globale se face prin cumul - capacitatea economico-financiara poate fi sustinuta si de un tert, conform prevederilor art. 186 din OUG 34/2006.Declaratie privind Cifra medie de afaceri in domeniul specific procedurii, pentru ultimii 3 ani sau perioada de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani. Cifra Medie de afaceri (in domeniul de activitate specific procedurii de achizitie publica)Cerinta minima valorica 175.132 Lei echivalent 40717, 009 Euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor furnizari de produse similare de aceeasi natura si coplexitate cu produsele ce urmeaza a fi furnizate respectiv: produse furnizate in ultimii 3 ani aferente a minim un contract , in valoare de cel putin 80.000 LeiIn situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri.Pentru demonstrarea cerintei minime se vor prezenta: - cel un document/contract/proces verbal de receptie avand ca obiect livrarea de produse de natura si complexitatea celor ofertate (livrari de echipamente de conferinta si traducere simultana) a caror valoare sa fie cel putin 80.000 lei. Documentul/contractul/procesul verbal de receptie se va prezenta in copieconform cu originalul si trebuie sa contina minim paginile care contin informatii cu privire la contractanti, obiectul de activitate si valoarea .In caz de neprezentare aacestor documente , nu este permisacompletarea ulterioara , avand ca efectdescalificarea ofertantului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniEste strict necesar pentru indeplinirea contractului de livrare bunuri , asigurarea a cel putin unui manager/responsabil de contract .CV ?urile ? Formular din sectiunea Formulare - vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, Informatii privind dotarea minimaa ofertantului cu spatii de lucru, echipamente, mijloace de transport necesare bunei desfasurari a contractului.Resurse tehnice (proprii sau la care are acces) angajate de ofertant in executia contractului ? Formular din sectiunea Formulare, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie pe propria raspundere privind subcontractantii ? Formular si anexa la formular din sectiunea Formularein original insotit de accordul de subcontractare(daca este cazul).Se vor prezenta subcontractantii (daca este cazul), ponderea si partea de contract ce urmeaza a fi executata de acestia. In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional ofertantul are dreptul de a prezenta pentru subcontractant - personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru partea de lucrare ce o vorexecuta - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalenteCertificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
20
Descriere: Componenta tehnica
Durata de garantie
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer