Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si montarea de scaune de teatru pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.


Detaliu pentru invitatia numarul 328902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Teatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.Mures
Numar invitatie: 328902/07.06.2012
Denumire contract: Furnizarea si montarea de scaune de teatru pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTeatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.MuresCod fiscal: 4322890, Adresa: str. Postei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0365-407951, Fax: 0365-407950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Postei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540043, telefon: +40 365-407951, fax: +40 365-407950, persoana de contact: Claudia Chibelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Teatrului Ariel, Tirgu Mures, str. Postei nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si montarea de scaune de teatru pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si montarea de scaune de teatru pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel?. Livrarea se va face la sediul nou situat in Tirgu Mures, str. Poligrafiei nr. 4 si va include furnizarea, montarea si testarea scaunelor pentru sala mare de spectacole.Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea si montarea bunurilor, la caracteristicile si indicatorii de performanta din Caietului de sarcini al prezentei documentatii.
II.1.6) CPV: 39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 887.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 2.217, 74 RON, valabila pe o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Garantia de participare se constituie conf preved art. 86, alin(1) din HGR 925/2006, va fi prezentat in original, separat, nefiind inclus in coletul sigilat cecontine oferta si documentele de calificare.3. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare, Legea 346/2004 si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune Scrisoarea de garantie bancara / instrument de garantare sau dupa caz, Ordinul de plata insotite de Formularul nr. 7.14. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, in acest caz perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.5. Autoritatea contractanta solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, instrumentul de garantare financiara, va contine referire expresa si la posibilitatea autoritatii contractante de a executa garantia de participare in urmatoarele situatii: a. retragerea ofertei in perioada de valabilitate a acesteia;b. daca oferta este stabilita castigatoare si nu se constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. daca, desi oferta este stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.108, 87 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Pentru ofertantii I.M.M. , cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.AGarantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi prezentata in original.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata in limba romana a acesteia.Termenul de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere perioada de derulare a contractului de furnizare, respectiv 2 luni.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Beneficiarul va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180, din OUG 34 / 2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular 1 din Sectiunea Formulare. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.2. Neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34 / 2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.3. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.4. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local.Se va prezenta Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente.In original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.5. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 2.1 din Sectiunea Formulare6. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006, Formular 9 din Sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? sunt: Gavril Cadariu - directorLeontina Ludusan ? director economicClaudia Chibelean ? director administrativDull Janos ? regizor tehnicIn conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire Formular nr.20.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se solicita ca Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoanele juridice / fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare de 220.000 leiLa evaluarea situatiei economico-financiare nu vor fi luate in considerare resursele financiare ale subcontractantilor.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va folosi cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) / Banca Centrala Europeana (www.ecb.int), pentru anul respectiv.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici., Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, conf. prev. art. 186, din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani (valori, perioade de livrare, beneficiari).NOTA: In situatia contractelor semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare livrarile duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar livrarile efectuate in aceasta perioada., Prezentarea a maxim 2documente care sa confirme livrarea in ultimii 3 ani a unor produse similare in valoare de minim 110.000 lei, fara TVA.NOTA: Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) / Banca Centrala Europeana (www.ecb.int), pentru anul respectiv., Prezentarea de detalii despre contractele de furnizare prezentate la punctul 2 de mai sus.NOTA: Daca contractele contin clauze de confidentialitate, ofertantul va prezenta paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Ofertantul are obligatia de a preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.NOTADaca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti, la incheierea contractului de achizitie publica se solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta (in concordanta cu oferta) si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, conf. art. 190 din OUG 34/2006, persoana care nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf art.69^1, art. 180 si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta vacuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisori de imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este responsabil cu executia contractului inclusiv platile.NOTAIn cazul unei asocieri de operatori economici, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executia contractului. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici.In cazul in care oferta declarata castigatoare va, Prezentarea de mostre de material de tapiterie si scaunNota: prezentarea mostrelor reprezinta o conditie eliminatorie, iar neprezentarea lor, sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare din punct de vedere al caracteristicilor tehnice, duce la neconformitatea ofertei. Certificare ISO 9001 pentru domeniul de activitate sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe seap www.e-licitatie.roi
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer