Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea si montarea unei garnituri de scena pentru dotarea salii de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.


Detaliu pentru invitatia numarul 339301
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Teatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.Mures
Numar invitatie: 339301/13.11.2012
Denumire contract: Furnizarea si montarea unei garnituri de scena pentru dotarea salii de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTeatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.MuresCod fiscal: 4322890, Adresa: str. Postei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0365-407951, Fax: 0365-407950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Poligrafiei nr.4, Targu Mures, Romania, cod postal: 540050, telefon: +40 0365-407951, fax: +40 0365-407950, persoana de contact: Claudia Chibelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Poligrafiei nr.4, Targu Mures, Romania, cod postal: 540050, telefon: +40 0365-407951, fax: +40 0365-407950, persoana de contact: Claudia Chibelean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea si montarea unei garnituri de scena pentru dotarea salii de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si montarea unei garnituri de scena pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel?. Livrarea se va face la sediul nou situat in Tirgu Mures, str. Poligrafiei nr. 4 si va include furnizarea si montarea garniturii de scena pentru sala mare de spectacole.Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea si montarea bunurilor, la caracteristicile si indicatorii de performanta din Caietului de sarcini al prezentei documentatii.
II.1.6) CPV: 19242000-4 - Tesaturi plusate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.870, 97 RON. Ea trebuie sa fie valabila 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, emisa in favoarea Autoritatii Contractante si se constituie cfart. 86, alin. (1) din HG 925/2006.Nota: 1. Instrumentul de garantare financiara va fi prezentat in original, separat, nefiind inclus in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.2. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune Scrisoarea de garantie bancara (Formular 7) sau dupa caz, Ordinul de plata insotite de Formularul nr. 7.13. Daca Autoritatea Contractanta solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.4. Instrumentul de garantare financiara trebuie sa cuprinda prev. art. 278^1 din OUG 34/2006, precum si art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, ambele cu modificari si completari ulterioare.Se va face referire expresa si la posibilitatea de a executa garantia de participare daca: a. oferta este retrasa in perioada de valabilitate;b. oferta este stabilita castigatoare si nu se constituie garantia de buna executie in perioadele mentionate in lege;c. ofertantul stabilit castigator refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d. in eventualitatea formularii de contestatii si in cazul respingerii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 935, 48 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.Pentru ofertantii tip I.M.M. cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.AGarantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in original.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata in limba romana a acesteia.Termenul de valabilitate a garantiei de buna executie: 2 luni.Beneficiarul va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180, din OUG 34 / 2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular 1 din Sectiunea Formulare. Declaratia privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.2. Neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34 / 2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.3. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.4. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local.Se va prezenta Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente.In original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.5. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 2.1 din Sectiunea Formulare6. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006, Formular 9 din Sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? sunt: Gavril Cadariu - directorLeontina Ludusan ? director economicClaudia Chibelean ? director administrativDull Janos ? regizor tehnicIn conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire Formular nr.20.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 1. Se solicita ca Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.Pentru persoanele juridice / fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare de 180.000 leiLa evaluarea situatiei economico-financiare nu vor fi luate in considerare resursele financiare ale subcontractantilor., Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, conf. prev. art. 186, din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii3 ani, con?inand valori, perioade de livrare, beneficiari.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare livrarile efectuate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar livrarile efectuate in aceasta perioada., 2. Prezentarea unui numar de maxim 2documente prin care sa se confirme livrarea in ultimii 3 ani a unor produse similare in valoare de minim 93.548, 39 lei, fara TVA.NOTA: Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) / Banca Centrala Europeana (www.ecb.int), pentru anul respectiv., 3.Prezentarea de detalii despre contractele de furnizare prezentate pentru indeplinirea cerintei de la punctul 2 de mai sus.NOTA: In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Informatii privind subcontractarea.Daca este cazul ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoasterea subcontractantilor propusi.NOTAIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, se solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, conf. prev. art. 190 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta vacuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisori de imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este responsabil cu executia contractului inclusiv platile.NOTAIn cazul unei asocieri de operatori economici, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executia contractului. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici., Prezentarea de mostre din materialele utilizateNota: prezentarea mostrelor reprezinta o conditie eliminatorie, iar neprezentarea lor, sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare din punct de vedere al caracteristicilor tehnice, duce la neconformitatea ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer