Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizarea, transportul si distributia de produse de panificatie , pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Sighe


Detaliu pentru invitatia numarul 333024
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 333024/03.08.2012
Denumire contract: furnizarea, transportul si distributia de produse de panificatie , pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Sighetu Marmatiei, in anul scolar 2012 -2013.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)Cod fiscal: 3695174, Adresa: strada Bogdan Voda nr.14, Sighetu Marmatiei, Telefon: 0262-311001, Fax: 0262-311069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Bogdan Voda nr.14, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 0262-311001, fax: +40 0262-311069, persoana de contact: Vasile Dragus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Bogdan Voda nr.14, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 0262-311001, fax: +40 0262-311069,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizarea, transportul si distributia de produse de panificatie , pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Sighetu Marmatiei, in anul scolar 2012 -2013.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea, transportul si distributia de produse de panificatie cornuri sau batoane si produse derivate: covrigi simpli sau biscuiti uscati, pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Sighetu Marmatiei, in anul scolar 2012 -2013.
II.1.6) CPV: 15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 673.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 4.000 lei pentru si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament in contul PRIMARIEI municipiuluiSIGHETU MARMATIEI RO87TREZ4375006XXX000789 , STR.BOGDAN VODA NR.14, cod fiscal 3695174, JUD.MARAMURES, COD postal 435500 - se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa 11). Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2).Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art. 278^, alin.(1),
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, cf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Anexa 19), care devine anexa la contract. GBE actului tb. constituita in termen de max.10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE tb.sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala calitativa si cantitativa a produselor. Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA12 A);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa12B); original;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: catre bugetul general consolida si cel privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele / documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 12 C), - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA12 B^1);Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: Jr.Ovidiu Gheorghe Nemes ? primaring.Horia Scubli ? viceprimarEc.Ioan Barbus ? director executivJr.Diana Dunca ? secretarul municipiului Sighetu Marmatieiconsilieri locali : Beres Ildiko Ibolya, Dunca Daniel Radu, Herbil Oana Cristina, Mih Vasile, Mihali Gavrila, Moldovan Vasile, Onita Ivascu Maria, Oros George Alexandru, Pozman Diana Monica, Sas Ioan, Tobias Csaba, Virsta Liliana Maria, Vlasin Sorin, Scubli Horia Vasile, Rednic Petru, Ghent Traian Dacia, Mihalca ioan Grigore, Tomsa petru, In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.?Informatii privind asociatii -Anexa 10 - Declaratie privind legalizarea asocierii. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.- Acord de asociere, conform ANEXEI 4.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice/fizice romane: Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii documentului in copie "conform cu originalul", autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine : -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din domeniul contractului (panificatie) pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 400.000 lei. Ofertantul va prezenta bilantul contabil pt.2010, 2011, vizat si inregistrat de organele competente, ca documente doveditoare privind indeplinirea cerintei referitoare la CA.Documentele vor fi prezentate in copie certificata cf.cu originalul., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani1) Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare, in valoare de: - minim 200.000 lei fara TVA, demonstrate prin cel putin un contract sau prin insumarea a maxim trei contracte din lista prezentata.2) Prezentarea de recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie, din partea beneficiarului, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", care sa confirme livrarea de produse similare. Ofertantul va prezenta copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" dupa contractul/partile relevante ale contractului similar din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi, Se solicita ca ofertantul sa fie producator si/sau distribuitor autorizat de produse de panificatie.Producatorii trebuie sa prezinte documentele de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor, iar distribuitorii vor prezenta contracte/precontracte cu producatori autorizati, insotite de documentele de inregistrare sanitara veterinara de la producator , conform Ordinului nr. 111/2008 privind aprobarea "Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala", al A.N.S.V.S.A, cu modificarile si completarile ulterioare, Inf.privind dotarile specifice cf Ordinului 111/20081. Se sol.ca ofertantul sa dispuna de minim 2 mijloace auto speciale, autorizate in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, care sa asigure transportul produselor de panificatie de la furnizor catre unitatile scolare.Se va prezenta Lista mijloacelor de transport care vor fi alocate pentru realizarea distributiei produselor de panificatie pentru indeplinirea contractului, insotita de certificate de inmatriculare pentru toate mijloacele prezentate in lista, in copie certificata conform cu originalul. Pentru mijloacele de transport aflate in folosinta sau inchiriate pe perioada contractului se va prezenta contractul de comodat si/sau inchiriere, in copie certificata conform cu originalul. Se vor prezenta autorizatiile sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport.2. Ofertantii vor face dovada ca dispun de spatii de depozitarepentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie, Informatii referitoare la personala) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)b) Lista persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului Distributia produselor de panificatie se va face numai de catre persoane care au insusite notiuni fundamentale de igiena si examenul medical efectuat conform prevederilor in vigoare., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la Dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., Lista cuprinzand subcontractantii Acordurile de subcontractare, daca este cazul ISO 9001 sau echivalent, ISO 22000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer