Achizitie publica - Furnizarea unei scene mobile
Detaliu pentru invitatia numarul 340874
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340874/11.12.2012
Denumire contract: Furnizarea unei scene mobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORCHESTRA POPULARA "RAPSOZII BOTOSANILOR"Cod fiscal: 3434004, Adresa: BOTOSANI, str UNIRII nr 10, Botosani, Telefon: 0231/511002, Fax: 0231/511002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BOTOSANI, str UNIRII nr 10, Botosani, Romania, cod postal: 710234, telefon: +40 231511002, fax: +40 231511002, persoana de contact: FLORIN MURARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL ORCHESTREI POPULARE RAPSOZII BOTOSANILOR , jud.BOTOSANI, str UNIRII nr 10, Romania, cod postal: 710234
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea unei scene mobile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea Unei scene mobile de concerte.
II.1.6) CPV: 34950000-1 - Structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se constituie conf H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara/soc.asigurari, in original in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib. Valabilit GP este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a of si este cel putin egala cu perioada de valabilit a ofertei. GP este de 2000 lei.In cazul in care GP se constituie in alta moneda, se va aplica cursul valutar leu/alta valuta stabilit de BNR la data de 5.10.2012.GP se poate constitui si prin ordin de plata, in contul RO64TREZ1165010XXX000341 Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3434004. Daca se utiliz instrumentul electronic de plata a GP este nec furniz unei dovezi certe pentru AC privind constituirea GP cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschiderea of.In oricare din sit., op. ec. sa-si ia masuri ca dovada constit. gar. de part. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea of. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse si returnate la deschidere conf. legii.In conf. cu art. 2781 din OUG nr. 34/2006, suma ce va fi retinuta de AC in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va fi de 1290, 32 lei. Garantia de participare se va restitui in conf art. 88, din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 12A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul). 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare Formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d). 3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. 4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.7. 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ioan Cobala- manager, Mirela Anisie-contabil sef, Ciprian Potoroaca-dirijor, Muraru Florin ?responsabil achizitii publice- Formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului sau echivalent, care sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului si ca in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala anuala privind activitatea pe ultimii 3 ani , egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, de 250.000 lei.Prez. doc din care sa reiasa informatii cu privire la cifra de afaceri.Of. va prez. bilanturi contabile pt.ultimii 3 ani.Doc se vor prezenta in copie certific pt conformitate cu originalul.IMM-urile benef. de Legea nr 346/2004.NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursullei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Op ec care efectueaza conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Op ec vor prez fise de exp similara pentru contr similare ca natura si complexitate cu cele supuse licitatiei. Fisa de exp similara se depune in original, cu cel putin 1doc/contract/PV de receptie/rec si care vor contine inf priv: val si perioada de furniz a prod, prin care sa confirme livr de prod a carui valoare sa fie de min: 120.000 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Daca beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livr de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Op ec care au contr in alta moneda decat Lei sau Euro au oblig de a efectua conversia in Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., 3. Informatii privind asociatii / subcontractantiiAcordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care acordurile de asociere/subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata in limba romana. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta ocopie dupa certificat. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. Se vor accepta conform legii alte certificate echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 11:16