Achizitie publica - Furnizarea uniformelor de serviciu pentru personalul silvic
Detaliu pentru invitatia numarul 337253
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337253/12.10.2012
Denumire contract: Furnizarea uniformelor de serviciu pentru personalul silvic
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.10.2012 14:21)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu a fost depusa nici o oferta pentru licitatia din data de 29.10.2012
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVACod fiscal: 16376339, Adresa: Suceava, Suceava, Telefon: 0230/523122, Fax: 0230/530432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720223, telefon: +40 230523122, fax: +40 230530432, persoana de contact: Duca Cristinel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic si de Vanatoare Suceava, str. Teilor FN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea uniformelor de serviciu pentru personalul silvic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de uniforme de serviciu pentru personalul silvic, respectiv 62 de costume de vara, 62 de costume primavara-toamna si 62 de camasi
II.1.6) CPV: 18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1664 ron.Se constituie conform art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare respectiv prin: virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (scrisoare de garan?ie bancara) ori de o societate de asigurari (poli?a de asigurare), prezentante in original sau prin depunere la casieria autorita?ii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec cu condi?ia confirmarii acestora de catre banca pana la deschiderea ofertelor. Contul autorita?ii contractante este RO04TREZ5915005XXX000157. Perioada de valabilitate a garan?iei de participare in conformitate cu prevederile art. 43 din OUG 34/2006 este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garan?ia de buna executie are un cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Ca si modalitate, aceasta se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011; Garan?ia de buna execu?ie se va restitui la incheierea procesului verbal de primire a produselor furnizate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se vor completa formularele 12A- Declaratia privind eligibilitatea ?i 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Se va completa formularul 12B- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.-Certificat de atestare fiscala pentru datoriile la bugetul general consolidat.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local.Conform art. 5 din Ordinul Pre?edintelui ANRMAP 509/2011, documentele mai sus enun?ate se pot depune sub orice forma, respectiv original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010. Formular A din sectiunea a IV-a.-Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta precizeaza persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? respectiv Lucian Pricina, director general in cadrul Direc?iei Generale de Dezvoltare Durabila ?i Programe Investi?ionale Verzi, Speran?a Munteanu director general Direc?ia Generala Economica ?i Financiara din cadrul MMP, inspector ?ef-ing. Costel Girigan, inspectorul ?ef adjunct economic-ec. Lacatu?u Ana ?iresponsabilul achizi?ii publice-ing. Duca Cristinel din cadrul ITRSV Suceava. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.Acesta poate fi depus sub orice forma, respectiv original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Scrisoare de bonitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Referinte de la minim 1, maxim 2 beneficiari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul ITRSV Suceava
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 08:33