Achizitie publica - Furnizarea unui aparat de anestezie si a unui ventilator mecanic
Detaliu pentru invitatia numarul 327256
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327256/18.05.2012
Denumire contract: Furnizarea unui aparat de anestezie si a unui ventilator mecanic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0502 BUCURESTICod fiscal: 4204283, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 0212087712, Fax: 0212087713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 0212087712, fax: +40 0212087713, persoana de contact: MIHAELA DRAGOMIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Arh. Ion Mincu, nr.7, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea unui aparat de anestezie si a unui ventilator mecanic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si punerea in functiune a unui aparat de anestezie si a unui ventilator mecanic
II.1.6) CPV: 33172100-7 - Aparate de anestezie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: maxim 2%, conform Anexa B, ptr. ap.anestezie: 3451.60 lei , ptr.ventilator mecanic: 2500.00 lei. Termen de valabilitate de 95 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament contul utilizat va fi: RO16TREZ7015005XXX011939 deschis la Trezoreria sector 1.In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conf. cu prevederiel art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: maxim 10%(5%in cazul in care op.ec. odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004, care dovedesc categoria de IMM) din valoarea, fara TVA, a contractului de furnizare.Mod de constituire: in conformitate cu art.90 alin.1 di HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie de eligibilitate, formular in original 12A-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de urgenta, formular in original 12 B-declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular in original 12C-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 sin ordonanta, formular in original 12D.Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularera si finalizarea procedurii de atribuire: Morgos Marioara, Popa Liliana, Dragomir Mihaela, -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular in original nr.2-cazier fiscal, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, fara fapte inscrise, emis in luna anterioara celei in care se depune oferta. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Coertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate bunuriel ofertate.-Ofertantul sau reprezentantul ofertantului va prezenta documente care atesta/confirma/probeaza capacitatea de a instala/monta, acorda asistenta tehnica si service, in perioada de garantie, pentru echipamentul ofertat ( Avizul de functionare pentru service? eliberat de Ministerul Sanatatii).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie din care sa rezulte nr. de specialisti, nr. de echipe de interventie, ateliere de reparatii si dotarea cu aparatura de masura si control a unitatii care va presta activitate de service.-certificate de marcaj CE sau echivalent Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicatat in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 15:26