Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea unui autoturism SUV impreuna cu serviciul de leasing financiar aferent


Detaliu pentru invitatia numarul 339275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "BUZAU 2008"
Numar invitatie: 339275/13.11.2012
Denumire contract: Furnizarea unui autoturism SUV impreuna cuserviciul de leasing financiar aferent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "BUZAU 2008"Cod fiscal: 23601468, Adresa: buzau, unirii, bl 8fgh, Buzau, Telefon: 0238725345, Fax: 0238725345
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gestionarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare de pe raza de competenta a unitatilor administrativ ?teritoriale membre ale asociatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea unui autoturism SUV impreuna cuserviciul de leasing financiar aferent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui autoturism SUV si a serviciului de leasing financiar aferent
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 806.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1008.07 RON constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?. In cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara se va folosi Formularul nr.10. Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr. 11). In cazul in care este o asociere, toate firmele asociate vor trebui sa prezinte documente din care sa reiasa ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Documentele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1:1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.G. 34/2006 - Formularul nr.1, original, semnat, datat si stampilat;Precizari suplimentare: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2:1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G. 34/2006- Formularul nr.2, original, semnat, datat si stampilat;2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.3) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original sau copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/2006nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta 3: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa Formularul nr. 3? DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA completat.Cerinta nr.4: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa Certificatul de participare cu oferta independenta, Formularul nr. 4 , original, semnat, datat si stampilat;Cerinta nr.5:1) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din O.G. 34/2006- Formularul 5, original, semnat, datat si stampilat;Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Raicu Constantin?director executiv , Barbu Raluca ? consilier juridic si Motoroiu Mihaela ?economist.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare asociat declarat prin oferta.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006. Cerinta 1:1. Ofertantii trebuie sa fie autorizati sa presteze activitati de natura celor solicitate in caietul de sarcini.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior dateide depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul castigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011 inregistrat la autoritatea fiscala competenta teritorial., Cerinta : Fisa de informatii generale?, reprezentand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani cu exercitiu financiar incheiat, conform Formularului nr. 6 Note: Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: A se vedea Anexa la Caietul de sarcini
Perioada de garantie
30
Descriere: A se vedea Anexa la Caietul de sarcini
Termenul de livrare
20
Descriere: A se vedea Anexa la Caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine prin descarcare directa, nerestrictionata si deplina, prin mijloace electronice la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer