Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea unui Pachet statie de sterilizare maternitate si mobilier aferent


Detaliu pentru invitatia numarul 354478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Numar invitatie: 354478/08.10.2013
Denumire contract: Furnizarea unui Pachet statie de sterilizare maternitate si mobilier aferent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/1391, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: TEOFIL ROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Serviciul Licitatii si Atribuire Contracte, Pavilion Pediatrie, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea unui Pachet statie de sterilizare maternitate si mobilier aferent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui Pachet statie de sterilizare maternitate si mobilier aferent, compus din sterilizator cu abur - 1 buc, masina de spalat instrumente - 1 buc, masina de curat instrumente cu ultrasunete - 1 buc, sigilator pungi instrumentar - 1 buc, banc de lucru cu doua chiuvete - 1 buc, masa de receptie/distributie - 1 buc, masa de impachetare - 1 buc, raft depozitare materiale - 3 buc, carucior transport materiale sterile - 1 buc, carucior transport pentru materiale nesterilizate - 1 buc.
II.1.6) CPV: 33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 552, 635 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.000, 00 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul RO31 TREZ 0615 006X XX00 6582) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare in copie (pentru viramente) sau in original (pentru instrumente bancare sau de asigurare) va fi trimisa autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, la sediul SJU Bacau (Str. Spiru Haret, Nr. 2-4, Bacau).Nota1: garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: (1)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (2) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; (3) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; (4)contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. art. 278^1 din OUG 34/2006-actualizata.Nota2: pentru o evaluare si raportare unitara, in cazul in care garantia va fi depusa in alta valuta, echivalenta sa va face la cursul BNR stabilit pentru cea de a treia zi inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti, la momentul semnarii contractului. In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar retinerile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) din HG 925/2006-actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca ofertantu? nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca ofertantu? nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular C din sectiunea Formulare ? in original;6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a. Consiliul de administratie format din Presedinte Dr. Ichim Mihai si membrii: Costel Ceocea; dr. Bustiuc Marin; Mircea Silviu Botez;Bezarau Mioara.b. Dan Stoica - Manager si Dr.Aurelia Taga - Director Medicalc. Adrian George Popa - Director economicd Echipa admnistrativa formata din: Geanina PRICOPI-Responsabil Statistica; Adriana ANTON - Sef Birou Financiar;Elena PRIMICHERU- Sef Birou Contabilitate;Doina DRAGOMIR- Sef Serviciu Licitatii si Atribuire Contracte; Teofil ROSU ? Expert achizitii publice; Valeriu Eugen ROTARU ? jurist;e. Dragos Benea - Presedinte CJ Bacauf. Consilierii Judeteni, care au competente in aprobarea bugetelor SJU Bacau: Balan Paustin, Bejan Gheorghe, Belceanu Gheorghe, BondorSilviu, Bontas Dumitru, Bostan Ionel Gabriel, Braneanu Dumitru, Casaneanu Gabriel Vasilica, Cautis Vasile, Cosa Maricica Luminita, Dascalu Ioan, Dinu Ioana Raluca, Draganuta Constantin, Dumitru Raspopa Mincu Adrian, Enasoae Petru, Floroiu Ionel, Ganea LaurentiuEugen, Gritcu Gabriel, Humulescu Vasile, Ichim Mihai, Isvoran Vasile, Marchis Ana, Marcu Costica, Martz Carmen, Mihaila Petrica, NastasaClaudiu, Constantin, Ochenatu Nechifor Eugen, Olaru Neculai, Olteanu Petre Cezar, Pislaru Marius, Pristavu Mihai, Sapca Nicu, SendreaIulian Razvan, Seto Bogdan Constantin, Sotcan Theodora, Stanica Marian Ovidiu.Nota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul E din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 4: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului. In acest caz documentele trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora, in limba romanaNota 5. In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documentelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006)Nota 6: In cazul unui tert sustinator acesta va depune declaratii pe prorie raspundere din care reiese ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). De asemenea, tertul sustinator va prezenta declaratia sa privind faptul ca nu se afla in situatia unui conflict de interese, conf. art. 2 alin (3^1) din HG 925/2006-actualizata 1. Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatii cu privire la domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solicite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata. Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.2. Aviz de functionare si anexa eliberat de M.S.valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul operatorilor economici rezidenti in alte state ale UE, se vor prezenta copii ale certificatelor de rezidenta fiscala (valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), necesare identificarii acestora si evitari dublei impuneri, conform normelor in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer