Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea unui sistem de portionare si distribuire a hranei in Spitalul Judetean de Urgenta Zalau


Detaliu pentru invitatia numarul 336824
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Salaj
Numar invitatie: 336824/08.10.2012
Denumire contract: Furnizarea unui sistem de portionare si distribuire a hranei in Spitalul Judetean de Urgenta Zalau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean SalajCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: 0260614120, Fax: 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 260614120, fax: +40 260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Salaj, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 260614120, fax: +40 260661097
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea unui sistem de portionare si distribuire a hranei in Spitalul Judetean de Urgenta Zalau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupuneachizitionarea unui sistem de portionare sidistribuire a hranei in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau.
II.1.6) CPV: 39314000-6 - Echipament de bucatarie industriala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 10817 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. De participare se va prezenta la Registratura AC impreuna cu oferta, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculate conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, sumainitiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14atat de ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator(daca este cazul)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director ? Directia juridica si administratie locala ? Pop Letitia, sef birou - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publice Tioran Ionela-Irina, sef serviciu - Directia juridica si administratie locala Cuzdriorean Cosmin, consilier juridic ? Compartimentului managementul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau? Marincas Minodora, consilier- Directia economica ? Tulai Sofia-Rodica, in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj. Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Crisan Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan- Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel - Claudiu Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Inf cifra de afaceri Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim1081756 lei. In cazulin care la proced achizitie publica participa un grup de op ec care depun oferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care op. ec si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea niv. min. impus si prin raportatea la ultimi 3 ani, 2009, 2010, 2011.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul. Op ecpoate beneficia de prevederile art. 186 OUG nr.34/2006 privind angajamentul ferm, Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturieste prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul - sau alte documente edificatoare.Daca oasociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 2 Se va prezenta o declaratie cupersonalul de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de furnizare., Cerinta 3 - Subcontractantii / asociatii. Se va completa lista cuprinzandsubcontr ?precizarea exacta a partilor din contr care urmeaza a fi indepl. deacestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul castigator are oblig. de a prezenta contr. inch. cu subcont. nominalizati, inaintea semnarii contr. cu specificarea concreta a produselor furnizatein exprimare fizica-valorica.Pe parcursul derularii contr., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizati in oferta fara acceptul Autoritatii Contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. Prop. tehn. sau finan. initiale. In cazul unei asocieri la care participa mai multi op.ec. se va semna o decl. prin care in cazul in care oferta este decl. castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat Autoritatii Contractante inainte de semnarea contr. Asociere ?se va prezenta angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiv si solidara ptr. indepl, Cerinta 4 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autorita?i contractante sau clienti privati., Cerinta 5 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract -maxim 3 contracte de furnizare de aceeasi natura si complexitate a carorvaloare cumulata sa fie de minim 540878 lei fara TVA.Furnizarile similarevor fi insotite de documente relevante: contracte(informatii relevante)/procese verbale de receptie a produselor / recomandari din parteabeneficiarilor. In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer