Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea unui sistem de supraveghere cu circuit inchis (TVCI)


Detaliu pentru invitatia numarul 322704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 6
Numar invitatie: 322704/23.03.2012
Denumire contract: Furnizarea unui sistem de supraveghere cu circuit inchis (TVCI)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 6Cod fiscal: RO4340447, Adresa: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021.316.12.97, Fax: 021.316.12.99
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060787, telefon: +40 213161297, fax: +40 213161299, persoana de contact: Garac Leonard Ilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060787, telefon: +40 213161297, fax: +40 213161299, persoana de contact: Garac Leonard Ilie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea unui sistem de supraveghere cu circuit inchis (TVCI)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea "sistem de supraveghere cu circuit inchis", include si prestarea serviciilor aferente livrarii cum ar fi : proiectarea, avizarea, instalarea si punerea in functiune a sistemului, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 32235000-9 - Sistem de supraveghere cu circuit inchis (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 425.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 8000 lei. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin (1) din H.G. nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA, si poate fi constituita conform prevederilor art. 90 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 1). In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in conformitate cu Formularul 2.-Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006.(Formular 3 si Formular 4)Prezentarea urmatoarelor certificate: ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5)? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.? Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69din O.U.G. (Formular 6). Persoanele de decizie din cadrul institutiei implicate cu organizarea/derularea/finalizarea procedurii sunt: - Leafu Elena Gabriela- Patrascoiu Adrian- Garac Leonard- Safta Alexandra- Ion StefanaNOTA : Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata). Prezentare in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Daca se depune in copie lizibila conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare ale operatorului economic;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 7 completat., Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani financiari rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 800.000, 00 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 8 completat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor) pentru executie bransamente electrice., Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video si Sistem Antiefractie, valabila cel putin 6 luni de la data depunerii ofertei., Declaratie efectivul mediu anual de personal si cadru de conducere, Informatii personal tehnic specific cu vechime de minim 2 ani: 1 proiectant sisteme de securitate cu cod COR 215119 (214319)1 ingineri sisteme de securitate cu cod COR 215222 (214438)2 tehnicieni sisteme de securitate cu cod COR 352130 (313210) Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management pentru asigurarea calitatii in domeniul montarii sistemelor de securitate, certificat conform ISO 9001/2008 decatre un organism acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca din SEAP sau se poate obtine de la sediul autoritatii contractante din Bucuresti, sector 6, Sos Virtutii nr. 148
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer