Achizitie publica - Furnizarea unui utilaj pentru infiintarea si dotarea serviciului public de deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi in Comuna Trifesti, Judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 357416
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357416/10.02.2014
Denumire contract: Furnizarea unui utilaj pentru infiintarea si dotarea serviciului public de deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi in Comuna Trifesti, Judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA TRIFESTICod fiscal: 4540232, Adresa: Str. Nationala, Nr.61, Trifesti, Telefon: +40 232298033, Fax: +40 232298033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nationala, Nr.61, Comuna Trifesti, judetul Iasi, Romania, cod postal: 707520, telefon: +40 232298033, fax: +40 232298033, persoana de contact: Iulian Ivanuca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nationala, Nr.61, Comuna Trifesti, judetul Iasi, Romania, cod postal: 707520, telefon: +40 232298033, fax: +40 232298033, persoana de contact: Iulian Ivanuca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea unui utilaj pentru infiintarea si dotarea serviciului public de deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi in Comuna Trifesti, Judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune achizitia si livrarea unui utilaj specializat dotat cu urmatoarele accesorii: retroexcavator ? 1 buc., lama pentru zapada ? 1 buc., cositoare peisaj ? 1 buc., necesar in vederea infiintarii si dotarii serviciului public de deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi in Comuna Trifesti, Judetul Iasi.
II.1.6) CPV: 43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 247 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1). Cuantumul: 3.025 lei.2). Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.3). Modalitati de constituire (conform art. 86 din HG nr. 925/2006): a). virament bancar; saub). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei; sauc). ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Contul autoritatii contractante in care se va face viramentul bancar este RO44TREZ4065002XXX000096, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540232.Garantia de participare se prezinta in original, indiferent de forma ei de constituire.Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici (cu nominalizarea acestora).Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.4). Retinere: conform art. 87 din HG nr. 925/2006. De asemenea, i se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, o suma din garantia de participare, calculata conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.5). Restituire: conform art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul (conform art. 89, alin. (2) din HG nr. 925/2006): 3% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire (conform art. 90 din HG nr. 925/2006): a). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; saub). prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 1 - Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Precizari: a. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.c. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.d. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.Cerinta nr. 2: neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 2 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).b). Prezentare certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de catre organelecompetente.c). Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local de la sediul social, sediul/sediile secundar/secundare si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de catre organele competente.Precizari: i. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetulconsolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.ii. Certificatele solicitate se vor prezenta de catre persoanele juridice romane in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar de persoanele juridice straine in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.iii. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.iiii. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, prin prezentarea declaratiei mentionata mai sus. Din Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prezentat trebuie sa reiasa neincadrarea tertului sustinator in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d).Cerinta nr. 3: neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 3 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Ivanuca Alexandru - primar2. Ciornei Radu - viceprimar3. Caltais Corneliu - secretar4. Ivanuca Lucica - contabil5. Gafton Cristinel V. - insp. debutant6. Gramada Dumitru - ag. agricol7. Petraru Dorin - ag. agricol8. Cretu Ioan - consilier local9. Tabol Nicu - consilier local10. Tumburuc Paul - consilier local11. Baraboi Mihai - consilier local12. Ciotoroschi Titi - consilier local13. Baraboi Ionel - consilier local14. Tugui Mihaela - consilier local15. Danaila Ioan - consilier local16. Carpiuc Costel - consilier local17. Edutanu Dumitru - consilier local18. Mititelu Vasile - consilier local.Precizari: a. Indeplinirea cerintei va trebui sa fie demonstrata si de catre subcontractanti si/sau tertii sustinatori, in cazul in care acestia exista, prin prezentarea declaratiei mentionata mai sus.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea declaratiei mentionata mai sus.Cerinta nr. 4: demonstrarea calitatii de participant la procedura.a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 4 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).b). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 5 - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Precizari: a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus. Cerinta nr. 1: ofertantul trebuie sa dovedeasa forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Cerinta nr. 2: ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie.Documente de confirmare solicitate: i. Persoane juridice /fizice romane: prezentare certificat constatator emis, in conformitate cu legislatia in vigoare, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in raza caruia este situat sediul operatorului economic, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: - datele de identificare ale operatorului economic;
- asociati/actionari;
- administratori/persoane imputernicite;
- cenzori si/sau auditori;
- domeniul/domeniile de activitate principal(e) si/sau secundar(e), codurile CAEN aferente acestora;
- sedii secundare/puncte de lucru;
- activitati autorizate.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie in cadrul ofertei.ii. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa rezulte ca acesta are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului ? traducere autorizata si legalizata in limba romana.Precizari: a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.c. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri globala: ofertantul a inregistrat, in ultimii trei ani (2013, 2012 si 2011) sau pe perioada de la infiintare/inceperea activitatii comerciale, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, o medie a cifrei de afaceri globale egala sau mai mare decat: 300.000 lei.Documente relevante: Bilantul contabil/extrase de bilant la 31.12.2013, 31.12.2012 si 31.12.2011, vizate de organul competent, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator nu pot fi prezentate documentele solicitate se vor accepta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., Cerinta nr. 2 - Informatii privind sustinerea financiara a unui tert, daca este cazul: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 si ale art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formularului nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens si documentele solicitate pentru indeplinirea acestor cerinte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare (utilaje pentru deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi) celor ce fac obiectul procedurii, la nivelul a maximum 2 contracte a caror valoare cumulata a fost de minimum 150.000 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Documente relevante: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si care indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul livrarii produselor. Astfel de certificate/documente pot fi: - parti relevante ale contractelor de furnizare declarate ca experienta similara; sau- procese-verbale de receptie a bunurilor livrate; sau- certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor; sau- documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de furnizare., Cerinta nr. 2 - Informatii privind asocierea, daca este cazul: grupul/grupurile de operatori economici care depun oferta/oferte comune vor prezenta acordurile de asociere incheiate in acest sens.Documente relevante: Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 12 - Acord de asociere, semnat de reprezentantii legali ai operatorilor economici din cadrul grupului (sau de alte pesoane autorizate sa ii reprezinte).NOTA: In cazul in care o oferta comuna, depusa de o asociere de operatori economici, este declarata castigatoare, acordul de asociere incheiat in vederea executarii contractului, va fi legalizat si prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului., Cerinta nr. 3 - Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, daca este cazul: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si ale art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formularul nr. 8B (Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici), acesta fiind un instrumentjuridic, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Documente relevante: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform SR EN ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sectiunea "Documentatie, clarificari si decizii"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 16:46