Achizitie publica - Furnizarea utilajelor si echipamentelor tehnologice din fonduri PERE pentru ?Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Strejesti,jud.Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 344194
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344194/25.03.2013
Denumire contract: Furnizarea utilajelor si echipamentelor tehnologice din fonduri PERE pentru?Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Strejesti, jud.Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialO.U.A.I. STREJESTICod fiscal: 17761960, Adresa: com Strejesti, jud Olt, Strejesti, Telefon: +40 723647782, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Strejesti, jud Olt, Strejesti, Romania, cod postal: 237440, telefon: +40 723647782, persoana de contact: Maricica Surloiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Strejesti, jud Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (asociatie utilizatori sisteme de irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea utilajelor si echipamentelor tehnologice din fonduri PERE pentru?Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Strejesti, jud.Olt
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea utilajelor si echipamentelor tehnologice din fonduri PERE pentru?Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul OUAI Strejesti, jud.Olt
II.1.6) CPV: 31681200-5 - Pompe electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 518 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.000 lei.In situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- 4.185, 18 lei.Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO02RNCB0200042740240003 deschis la BCR Sucursala Slatina - scrisoare de garantie bancara Formular 13; - scrisoare emisa de societate de asigurare.
Garantie de buna executie
Da, Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: -scrisoare de garantie-retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la o banca comerciala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva- Formular 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.3 Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.3.Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 5.Se solicita completarea Formularului nr. 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).- original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se solicita completarea Formularului nr. 6 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani , care sa fie de cel putin 410.000 lei . In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 205.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006.Se vor prezinta copii bilanturi contabile pentru anii 2011, 2010, 2009Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Fisa de informatii privind experienta similara.Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, un contract al carui obiect sa fi fost furnizare de echipamente pentru statii de pompare, in valoare de 400.000 lei fara TVA. Se va prezenta certificat emis de o aututoritate contractanta din care reiasa: obiect contract, pret contract, perioada si loc de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfirsit. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BCR sau BCE si vor specifica ratele utilizate in oferta., Informatii privind subcontractantii Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initialePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 13:52