Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare?carburanti?(benzina si motorina)


Detaliu pentru invitatia numarul 319519
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 319519/10.01.2012
Denumire contract: furnizare?carburanti?(benzina si motorina)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, B-dul Revolutiei, nr. 73, cod postal 310130, camera 5 ? Registratura generala.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul dinB-dul Revolutiei nr.75 al Primariei Municipiului Arad ? Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii, camera 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare?carburanti?(benzina si motorina)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare?carburanti?(benzina si motorina)
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 306.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDecl priv elig; Decl priv calit de partic la proc;Decl priv neinc in prev art. 181 din OUG 34/2006;Certif de atestare fiscala deplata a imp si taxelor locale;Certif de atestare fiscala privind plata oblig la bug gen consolidat;Certif constat emis de ORC;Fisa de inf gen;Decl pe proprie raspundere priv conflictul de interese;Propunere tehnica -Formularul 10;decl priv particip cu oferta indep;formularul 12G cu subcontractantii si specializ acestora; decl priv lista princip livrari, declaratie insotita de recomandari de la beneficiarii livrarilor;certificat conform ISO 9001/2008 privindcertificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizareaproduselor solicitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.rogarantia de participare este de 383, 06 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer