Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE,MONTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE CONTROL DE SECURITATE


Detaliu pentru invitatia numarul 326240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. AEROPORTUL IASI
Numar invitatie: 326240/10.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE, MONTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE CONTROL DE SECURITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: +40 232271590, Fax: +40 232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moara de Vint 34, Iasi, Romania, cod postal: 700377, telefon: +40 232271590, fax: +40 232271570, persoana de contact: serv.SSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Moara de Vant, nr.34, Iasi, RA Aeroportul Iasi, sala de pregatire , in prezenta membrilor comisiei de evaluare si a ofertantilor(reprezentanti sau cu imputernicire);
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE, MONTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE CONTROL DE SECURITATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE, MONTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE CONTROL DE SECURITATE( POARTA DETECTOARE DE METALE -1 BUCATA SI ECHIPAMENT CU RAZE x CU SISTEM LEDS INCORPORAT-1 BUCATA)
II.1.6) CPV: 38582000-8 - Echipament de control cu raze X (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in suma de4316, 29 lei, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;aceasta poate fi constituita si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.in cazul I.M.M. cuantumul garantiei va fi de 2158, 15 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului ;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea(Formularul 12A ) ;
- declaratie privind neincadrarea in art. 69^1din O.U.G. nr.34/2006 (nominalizare conform cu Formularul 12AA din sectiunea Formulare)- atrage excluderea ofertantului/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica si se depune in original de catre fiecare ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori);
- declaratie Certificat de participare la licitatia cu oferta independent( Formular 12AB) conform ordin 314/2010;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(Formularul 12B) se va completa de catre ofertant individual(in cazul ofertei individuale sau cu sustinere sau oferta individuala cu subcontractanti) asociati( de fiecare asociat in cazul ofertei commune sau oferta comuna+sustinere, sau oferta comuna+subcontractare) ;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura- oferta poate fi depusain urmatoarea forma: individuala, sauindividuala cu sustinere , sauindividuala + subcontractanti , sau oferta comunasau oferta comuna cu sustinere sau cu subcontractare, conform ordin 509/2011 (Formular nr. 12C);1.Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat general din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele obligate sa completeze declaratia privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006. oferta individuala, oferta individuala +sustinere, oferta comuna, oferta comuna+sustinere;Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 mofdificata prin Lg.279/2011 si anume a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)OUG 34/2006 mofdificata prin Lg.279/2011 si anume: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- Initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).ANEXA 1- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic;in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul si aceasta trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului de furnizare, montare si punere in functiune : echipamente control de securitate ;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri -media globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin la suma de 1072000 lei;cursul leu/euro ce se va avea in vedere ca echivalenta va fi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR., angajament tert sustinator economic si financiar, in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: prezentarea certificatului sau documentului de autorizare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana privind furnizarea, montarea, punerea in functiune a echipamentelor control de securitate, informatii privind subcontractantii, Informatii privind experienta similara- o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; se impune ca cerinta minima, realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar;, declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar intrucat achizitia necesita pe linga furnizare si montare si punere in functiune echipamente de control securitate(furnizorul va asigura serviciile de mentenanta si reparatie a aparatelor ofertate si va prezenta documentele relevante care sa dovedeasca gradul de pregatire si experienta al acesteia -CV, autorizatii necesare, contract de prestari servicii menetenanta si reparatii incheiat intre producator si prestator);, autorizatie CNCAN, Aparatele sa aiba functionarea certificata pe aeroporturi de catre organisme abilitate, TSA sau alte organisme tehnice de certificare (de exemplu din urmatoarele state membre UE: Franta, Marea Britanie, Germania si Olanda);aparatele sa respecte cerintele impuse de reglementarile Comisiei Europene (CE);certificat ISO 9001/2000 pentru producator sau prezentarea unei declaratii din partea operatorului economic care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer