Achizitie publica - Furnizre reactivi pentru electroforeza
Detaliu pentru invitatia numarul 332797
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332797/31.07.2012
Denumire contract: Furnizre reactivi pentru electroforeza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: 318.05.11, Fax: 318.05.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str .Splaiul Independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213140015, fax: +40 213140015, persoana de contact: Madalin Necula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti-Str.Splaiul Indepedentei nr.169, sector 5, Bucuresti, servachizitii publice, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizre reactivi pentru electroforeza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caiet de sarcini-Reactivipentru electroforeza COD CPV 33696600-1- Pachet reactivi, controale si consumabilecompatibil cuanalizor electroforeza Hyrys Hydrasys
II.1.6) CPV: 33696600-1 - Reactivi pentru electroforeza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 406, 090.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare valabila 90 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor si poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ? RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata fara TVA si anume 4.060, 90 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile. -In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?In masura in careConsiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului? si anume: 1% din valoarea maxima estimata a contractului =4.060, 90 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp.form.nr.2;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare(pers.cu functie de decizie: Manager-Conf.Dr.Catalin Cirstoiu;Director Fin.-Cont.-Ec. Liana Saulea;Director Medical-Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director Ingrijiri-As.Pr.Claudia Dobre, Ing.ec.Madalin Necula-Sef Serviciu Achizitii Publice);Declaratie privind eligibilitatea-Comp.form.nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Comp.form.nr.4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?;Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilatade reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?;Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitera comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt.conformitatea documentului, originalul sau o copie legalizata(documentele care au fost solicitate in xerocopii conform cu originalul) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-original;Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S.-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitera comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt.conformitatea documentului, originalul sau o copie legalizata(documentele care au fost solicitate in xerocopii conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organelecompetente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sauorice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara2.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 aniCompletarea formularului C1In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare 2.Partea sau partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 1.Documente din care sa reiasa faptul ca ofertantul are implementateurmatoarele standarde: - sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 15:19