Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Garnituri din cauciuc, clingherit, textolit si garnituri blind din cauciuc


Detaliu pentru invitatia numarul 342032
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 342032/24.01.2013
Denumire contract: Garnituri din cauciuc, clingherit, textolit si garnituri blind din cauciuc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialE-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 10976687, Adresa: Str Trandafirilor nr. 21, Targu Mures, Telefon: 0365403675, Fax: 0365403693
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Trandafirilor nr. 17, Targu Mures, Romania, cod postal: 540049, telefon: +40 365403675, fax: +40 365403693, persoana de contact: Alin Urcan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Trandafirilor nr. 17, Targu Mures, Romania, cod postal: 540049, telefon: +40 365403675, fax: +40 365403693, persoana de contact: Alin Urcan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Garnituri din cauciuc, clingherit, textolit si garnituri blind din cauciuc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie garnituri din cauciuc, clingherit, textolit si garnituri blind din cauciuc utilizate pentru lucrari de etansare
II.1.6) CPV: 44425200-7 - Garnituri de cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 510, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: 6.018 lei, pt garan.de part.depusa in euro se va calcula valoarea la un curs valutar valabil cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Perioada de valab.a garantiei de part: 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garan pt part, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Cfm L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M.pot depune doar 50% din valoarea garantiei. Garantia de particip se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie? conform art.86/HG 925.Cont RO11BRDE270SV27540412700 pt lei si RO03BRDE270SV27666672700, Cod swift BRDEROBU pt euro?deschis la BRD Tg-Mures.Pe instrumentul de garantie se va mentiona obligatoriu faptul ca emitentul instrumentului de garantie se obliga fata de E.ON GAZ Distributie SA ca la prima sa cerere scrisa sa vireze suma solicitata cu conditia ca autoritatea contractanta sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta sau o revoca in termenul de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in termenul solicitat;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din valoarea garantiei de participare a sumelor stabilite de art.278¹ din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului.Toate val.sunt fara TVA.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA;5 % pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantie de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere- conform formular atasat2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Cerinta minima : completare formular atasat. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- conform formular atasat4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct. 2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta .Completare formular atasat5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006. Se va completa formularul atsat. Persoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctLivioara Sujdea- Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Sorin Rosca, Viorel Oprea; Florin Sofron; Angela Vasile; Erwin Szanto; Doru Pora; Oana Morait; Daniel Palaghie;Bogdan Cirstea; Codruta Schwartz; Maria Fisca; Alin Urcan; Beatrice Ogrean; Dr. Calin Cristian; Ovidiu Romanti; Alexandru Suteu Pentru Persoane Juridice Romane: - 1. Certificat constatator(cuprinzand info actuale/reale la data depunerii ofertei), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate: documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru Persoanele Fizice/Juridice Straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra afaceri-Media globala pe ultimii 3 ani. Se vor furniza informatii referitoare la media cifrei de afaceri globala/ ultimii 3 ani. Pt echivalenta in euro, se va lua in considerare curs euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Valoarea medie a cifrei de afaceri minim de indeplinit: 178.500 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cu valoare, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Valoarea totala a principalelor livrari trebuie sa fie min.153.000 lei. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise/contrasemnate de o autoritate/clientul beneficiar. Nota: Pt calcul valorii contractelor in euro, se va lua in considerare curs euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv., se vor depune mostre, descrieri si fotografii a produselor.Se solicita depunerea de mostre(1 buc din fiecare) impreuna cu oferta din urmatoarele repere: Garnitura de cauciuc: De32 Di24 G4mm;Garnitura de cauciuc De38 Di28 G3mm;Garnitura de cauciuc De40 Di30 G5mm;Garnitura clingherit Dn20mm;Garniturra clingherit Dn100, De167mm, Di110mm;Garnitura cauciuc De38 Di31 G3mm;Garnitura cauciuc blind Di38 G3mm;Garnitura textolit de 38 Di 18 G 5mm, Info priv asociatii: In cazul in care un grup de op ec se asociaza pt a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele priv capacitatea ec. ?financiara si capacit tehn si/sau profesionala si standard de asig calitatii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asoc la care participa mai multi op ec, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castig va legaliza asocierea, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conform prod, identificata clar prin ref la specif sau standarde relev, cf. art.188, 1, lit. d) din OUG 34/2006; se solicita prezentarea certificatului de conformitate CE sau Agrement tehnic elaborat si eliberat de un organism abilitat, insotit de avizul tehnic eliberat de Consiliul Tehnic Permanent pentru Constructii sau Comisia Nationala de Agrement Tehnic in Constructii pentru produsele ofertate Standarde de asigurare a calitatii cfm art 191 din OUG 34/2006: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer