Achizitie publica - Garnituri profilate din cauciuc de uz general pentru fixarea si etansarea ferestrelor si usilor vehiculelor (chedere)
Detaliu pentru invitatia numarul 351392
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351392/31.07.2013
Denumire contract: Garnituri profilate din cauciuc de uz general pentru fixarea si etansarea ferestrelor si usilor vehiculelor (chedere)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BB-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, Serviciul Achizitii Pubilce - Et.6, Secretariat, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, Serviciul Achizitii Pubilce - Et.6 telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Garnituri profilate din cauciuc de uz general pentru fixarea si etansarea ferestrelor si usilor vehiculelor (chedere)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Garnituri profilate din cauciuc de uz general pentru fixarea si etansarea ferestrelor si usilor vehiculelor (chedere)- 2 loturi, conform anexei B.
II.1.6) CPV: 44425200-7 - Garnituri de cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 592.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part.total(conform anexei B): 3.485lei.In cazul ofertarii mai multor loturi, garantia de part.trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate.Per.de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posib.de prelungire la cererea aut. contract.Mod de constituire: instr.de garantare, irevocabil, emis in cond.legii de o societ.bancara ori de o soc.de asigurari;acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt per. prev.in doc.de atrib.; lichiditati depuse la casieria aut.contractante, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de pl., cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschiderea ofertelor.Plata se face in contul RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc. Aut. contract. are dreptul de a retine garantia de part., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a)si-a retras oferta, in per.de valab. a acesteia; b)oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab.a ofertei.c)ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre aut.contractanta a masurilor de remediere necesare.In acest caz, aut. contract. va retine contestatorului din garantia de part.o suma raportata la val. estimata, in conf. cu prevederile art.278^1, al.(1)din OUG nr.34/2006 (numai pentru lotul 1).Garantia de particip. se elibereaza cf.art. 88 din HG925/2006.In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la RATB-SAP nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 11. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Campurean Adrian Mihai -Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz - Director Comercial, Panaitescu Serban Nicolae - Director Tehnic, Oprea Cristina Elena ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Letea Dorin Ilian - Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Mandrila George - Sef Birou Plan Analiza, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Andrei Amalia Eugenia - Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Cazan Gheorghe - Inginer Sef UR, Parvulescu Gheorghe - Sef Serviciu Tehnic UR, Toma Catalina Carmen - Sef Birou ST - UR, Voinea Nicu - Inginer Sef DESC, Ivan Sorin - Sef Birou BTSCTE, Strehaianu Gabriel - Subinginer DESC, Popescu Cornel - Inginer - DESC, Delegeanu Gabriela - Inginer ? BPA, Antonescu Viorel Consilier Juridic, Emanuela Dumbrava- Consilier Juridic, Jacota Maria - Consilier Juridic, Harabor Raluca - Inginer - Serviciul Tehnic, Vascan Tudorel - Inginer ? ST; Bratu Lidia Cristina - Inginer ST, Stefan Gheorghe - Inginer ST , Brados Rodica - Inginer - UR, Tocariuc Nicoleta - Inginer UR, Popa- Lupu Elena - Inginer UR, Ivan Cristina Irina - Economist Biroul Contrate, Rusu Ileana Aurelia- Economist -Biroul Contracte, Tinca Nicoleta Angela - Economist - Biroul Contracte. Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 7 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 12:23