Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Gaze tehnice imbuteliate


Detaliu pentru invitatia numarul 320766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 320766/27.02.2012
Denumire contract: Gaze tehnice imbuteliate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240050, telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, fax: +40 0250732890, persoana de contact: LIVIA MIHAELA COCLET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea-Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Gaze tehnice imbuteliate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de gaze tehnice imbuteliate cu caracteristici conform caiet de sarcini (oxigen, argon, bioxid de carbon, hidrogen, acetilena) necesare pentru efectuarea de lucrari in instalatii.Repararea curenta si verificarea ISCIR la data scadenta a buteliilor si cheltuielile de transport la sediul achizitorului intra in sarcina ofertantului.
II.1.6) CPV: 24110000-8 - Gaze industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este: Pentru lotul nr. 1:510 lei; Pentru lotul nr. 2:33 lei; Pentru lotul nr.3:2340 lei; Pentru lotul nr.4:29 lei. Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data depunerii ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea, CIF RO 10102377)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1560 lei pentru LOT 3, in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -prezentare Formular12 A ;
-Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 -prezentare Formular12 B;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere- Formularul C.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In vederea completarii acesteideclaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: dr. ing. Mihai BALAN;Director Economic: ec.Constantin LAPADAT;Director Tehnic: ing. Ludovic ZELICI;Sef Divizie Comerciala: ing. Cito DRAGAN;Sef Serv. Aprovizionare: ing.Ioan LAZAR; Serv. Aprovizionare: ing.Cecilia CATANICIU Inregistrarea operatorului economic: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie lizibila marcata ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara , respectiv livrarea de produse similare in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani (prin raportare la data depunerii ofertei) produse similare cu cele din oferta, prin prezentarea cel putin a unui contract/ proces verbal de receptie/document constatator/ recomandare., Informatii privind subcontractantii, din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul.Subcontractantii vor completa Formularul B2 si Formularul C -Declaratie privind prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006. Standarde de asigurare a calitatiiInformatii privind detinerea unui sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele standardului ISO 9001, alte certificate echivalente, valabile la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata Invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer