Achizitie publica - GENTI TRANSPORT ECHIPAMENT
Detaliu pentru invitatia numarul 343908
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343908/15.03.2013
Denumire contract: GENTI TRANSPORT ECHIPAMENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: Directia de Logistica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: Directia de Logistica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: GENTI TRANSPORT ECHIPAMENT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: GEN?I TRANSPORT ECHIPAMENT
II.1.6) CPV: 18931000-4 - Genti de voiaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.450 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ70005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal :4453144. Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 :725, 85 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al contractului subsecvent. Mod de constituire : conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 1?in original.Cerin?a 2: Neincadrarea in dispozi?iile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 2?in original. Persoane cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizi?ie: inspector general al Poli?iei Romane?chestor ?ef de poli?ie TOBA PETRE, adjunct al inspectorului general al Poli?iei Romane - chestor principal de politie DUMITRU PARVU, director al Direc?iei Financiare?comisar ?ef de poli?ie ?UICU CARMEN CAMELIA, director al Direc?iei Juridice?comisar ?ef de poli?ie RO?AN CALIN, director al Direc?iei de Logistica?comisar ?ef de poli?ie POPA CEZAR, ?ef Serviciu Achizi?ii Publice?subcomisar de poli?ie DRAGNEA MARIUS, ?ef SNMHAT?comisar ?ef MIHART ION, persoana responsabila pentru atribuirea contractului subinspector de poli?ie MARE? LUCIAN.Cerin?a 3: Neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 3?in original.Cerin?a 4: Neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 4?in original.Cerin?a 5: Depunerea unui certificat constatator privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre stat (ANAF), care prezinta situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerin?a 6: Depunerea unui certificat constatator privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor locale, care prezinta situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original/copie legalizata/copie conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizi?iei. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine :2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original ?i traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nivel minim de indeplinire a cerin?ei : min. 750 buc., Mostra de produs : - 1 buc.;Mostrele puse la dispozitie cu ocazia depuneri ofertelor, nu se restituie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 17:03