Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Gestionarea deseurilor in municipiul Orastie


Detaliu pentru invitatia numarul 178612
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Orastie
Cod de identificare fiscala: 4634515
Adresa: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie
Telefon: 0728156078
Fax: 0254242560
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Gestionarea deseurilor in municipiul Orastie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Elaborare studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, cerere de finantare Program AFM, documentatie de licitatie, totul in patru exemplare, acorduri si avize pentru "Gestionarea deseurilor in municipiul Orastie, jud. Hunedoara".
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.10.2008 11:34
Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Orastie, Piata A.Vlaicu, nr.3, jud. Hunedoara.
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Orastie, Piata A. Vlaicu, nr.3, jud. Hunedoara.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Fisa cu informatii generale;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006;
-Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local;
-Certificat constatator emis de O.R.C. cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
-Autorizatie de functionare;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare;
-Bilantul contabil pe semestrul I 2008, vizat si inregistrat de DGFP, din care sa rezulte ca nu sunt pierderi;
-Lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari;
-Experienta similara - cel putin doua proiecte similare pentru care s-a obtinut finantare;
-Certificat ISO 9001:2000 sau in curs de certificare;
-Certificat ISO 14001:2004 sau in curs de certificare.
De la sediul autoritatii contractante, contra cost, 25 lei, achitati la casieria Primariei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer