Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Gospodarie CLU in CET 1 Chimiei Bacau si Gospodarie pacura si tratare ape uzate in CET 2 Letea Bacau - proiectare, executie lucrari si punere in functiune SMIS 16948


Detaliu pentru invitatia numarul 327171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 327171/18.05.2012
Denumire contract: Gospodarie CLU in CET 1 Chimiei Bacau si Gospodarie pacura si tratare ape uzate in CET 2 Letea Bacau - proiectare, executie lucrari si punere in functiune SMIS 16948
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP-Invitatie de participare, Bucuresti ? sector 2, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 0213032997, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Gospodarie CLU in CET 1 Chimiei Bacau si Gospodarie pacura si tratare ape uzate in CET 2 Letea Bacau - proiectare, executie lucrari si punere in functiune SMIS 16948
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce urmeaza a se achizitiona au in vedere proiecatrea si construirea unei gospodarii de CLU in CET 1 Chimiei, a unei gospodarii de pacura in CET Letea, a unei statii de tratare ape uzate in CET Letea, precum si montarea unui cazan de abur. Necesitatea executiei acestor lucrari a aparut ca urmare executiei lucrarilor de montare a unui ciclu combinat de 14 MWt si a reabilitarii cazanului de apa fierbinte din cadrul CET Letea.
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 755, 544.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 270.000 lei. Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 2) din sectiunea FORMULARE. Valabilitate: = 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor Dovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta retinand suma de 8.935, 55 lei din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 lit.c) din OUG 34/2006 actualizata privind retinerile partiale din garantia de participare de catre autoritatea contractanta in masura in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie a ofertantului. Garantia de participare in cazul unei asocieri poate sa fie emisa in numele asocierii astfel: - de catre Liderul Asocierii; - de catre orice alt membru al asocierii;
- de fiecare membru al asocierii proportional procentual cu valoarea lucrarilor ce vor fi executate cu mentiunea ca acordul celorlalti asociati privind societatea in numele careia se emite garantia sa fie precizat in clar si insusit in Acordul de asociere prezentat la licitatie. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va putea constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf.art.90, alin(1) saub)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.90, alin.(3) din HG 925/2006 act. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Restit.garantiei de buna executie se va face conf.art.92 alin.(3) si alin.(4) din HG 925/2006 act.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta 1Cerinta nr. 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 13 , sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului 14 cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;Cerinta 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 4Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri sunt: Viceprimar - ing.Dragos Luchian, Administrator Public - ec. Leonard Stelian Padureanu, Director Directia Tehnica - ing.Cristina Buzdugan, Director Economic - ec. Clementina Vinerica, Sef Serviciul Achizitii - ing.Corina Neaga, Sef Serviciul Juridic - jr.Corneliu Gavrilescu, Sef Serviciul Tehnic Investitii - Romica Chindrus, Consilier Serviciul Juridic - jr.Roxana Georgiana Martuneac, Consilier Serviciul Implementare Proiecte - ec.Iulian Bulimar, Consilier Serviciul Tehnic Investitii - ing.Daniela Dutescu, Consilier Serviciul Achizitii - ing.Violeta GrosuleacModaliatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 8Cerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 12Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 13, Formularul 14 pct.a, c, d si e, Formularul 4 si Formularul 8.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractulu vor prezenta Formularele 4 si 8Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta 1Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschideriiAcest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. In cazul ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestui document la sediu in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta 2Autorizatii specifice - daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci cerinta nr.2 se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, inclusiv a subcontractantilor pentru partea de contract pe care o realizeaza: a) Autorizatie ISCIR tip C1 Cazane de abur, cazane de apa fierbinte, supraincalzitoare si economizoare independente - conform PT C1/2010 aprobate prin Ordinul nr.663/2010 al Ministerului Economieie, Comertului si Mediului de Afaceri;b) Autorizatie ISCIR tip C4 Recipiente metalice stabile sub presiune - conform PT C4 / 2010 aprobate prin Ordinul nr.663/2010 al Ministerului Economieie, Comertului si Mediului de Afaceri;c) Autorizatie ISCIR tip C6 Conducte metalice sub presiune pentru fluide - conform PT C6 / 2010 aprobate prin Ordinul nr.663/2010 al Ministerului Economieie, Comertului si Mediului de Afaceri;d) Autorizatie ISCIR tip C10 Conducte de abur si conducte de apa fierbinte sub presiune - conform PT C10 / 2010 aprobate prin Ordinul nr.663/2010 al Ministerului Economieie, Comertului si Mediului de Afaceri;e) Autorizatie ISCIR tip C11 Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor - conform PT C11 / 2010 aprobate prin Ordinul nr.1007/2010 al Ministerului Economieie, Comertului si Mediului de Afaceri;f) Atestat ANRE tip C2A ? pentru linii electrice aeriene sau subterane, posturi de transformare cu tensiuni nominale de 0, 4 ? 20 kV ? conform Legii 13/2007, Ordin nr. 51 / 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin ordinul presedintelui ANRE nr.24/2007;e) Atestat ANRE tip B ? pentru executie lucrari de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale - conform Legii 13/2007, Ordin nr. 51 / 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin ordinul presedintelui ANRE nr.24/2007;Tertii nu pot sustine prin prezentarea autorizatiilor specifice, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizatii se pot utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transmisibila.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri anuala si media anuala pe ultimii 3 ani.Valoarea medie a cifrei de afaceri a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 27.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri respectiv a cifrei medie de afaceri exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent fiecarui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani Se solicita prezentarea: listei lucrarilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii., Informatii privind experienta similara ca antreprenor / subcontractant. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei unul sau mai multe contracte, aferente fiecarei categorii de lucrari solicitate mai jos, respectiv: a) montare cazane de abur sau apa fierbinte;b) montare / confectionare rezervoare;c) statii de tratare apecu o valoare cumulata de 4.073.950 LEI fara TVAVor fi admise si contracte ce cuprind una sau mai multe din categoriile de lucrari solicitate mai sus., Informatii privind experienta similara ca antreprenor / subcontractant. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi finalizat sau dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei unul sau mai multe contracte de servicii proiectare pentru executia lucrarilor: a) montare cazane de abur sau apa fierbinte;b) montare / confectionare rezervoare;c) statii de tratare apeavand o valoare cumulata de min. 105.000 lei.Vor fi admise si contracte ce cuprind una sau mai multe din categoriile de servicii solicitate., Informatii referitoare la personal, Informatii referitoare la personalul de specialitate. Nivel specific minim necesar pentru personalul cheie angajat in contract: a) Manager de proiect (responsabil de contract) ? inginer, experienta generala de minim 5 ani ? participarea intr-o pozitie similara in minim o lucrare similara;b) Coordonator proiectare ? constructie ? inginer experienta in domeniul studiilor minim 3 ani;c) Consultant supervizare proces ? experienta in domeniul studiilor minim 3 ani;d) Manager Santier ? experienta generala minim 5 ani;, Informatii referitoare la personalul de specialitate. Nivel specific minim necesar pentru personalul cheie angajat in contract: e) Responsabil tehnic cu executia domeniul constructii civile, industriale si agricole;f) Responsabil tehnic cu executia in domeniul retele pentru transportul produselor petroliere;g) Responsabil tehnic cu executia in domeniul mecanic;h) Responsabil tehnic cu executia in domeniul energetic / electroenergetic;i)Responsabil cu controlul tehnic de calitate;, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Informatii privind sistemul de management al calitatii pentru prestarea seviciilor si executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent., Informatii privind sistemul de management al mediului, conform standardului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer