Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Gospodarie de apa potabila, retea distributie apa, retea canalizare in comuna Colceag, judetul Prahova?.


Detaliu pentru invitatia numarul 326131
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COLCEAG PRAHOVA
Numar invitatie: 326131/09.05.2012
Denumire contract: ?Gospodarie de apa potabila, retea distributie apa, retea canalizare in comuna Colceag, judetul Prahova?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COLCEAG PRAHOVACod fiscal: 2843540, Adresa: STR. SAT COLCEAG, NR. 195A, Colceag, Telefon: 0244447001, Fax: 0244447001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SAT COLCEAG, NR. 195A, Colceag, Romania, cod postal: 107170, telefon: +40 244447001, fax: +40 244447001, persoana de contact: ECATERINA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Colceag Prahova, STR. SAT COLCEAG, NR. 195A, Colceag
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Gospodarie de apa potabila, retea distributie apa, retea canalizare in comuna Colceag, judetul Prahova?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Gospodarie de apa potabila, retea distributie apa, retea canalizare in comuna Colceag, judetul Prahova? (lucrari de constructii retele alimentare cu apa si canalizare).
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 449, 788 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da: 100.000 lei.a)Garan de particip constit prin Scrisoare de garan bancara - cf Formular F.8, sau orice alt instr de plata(cf art 86 alin 1 din HG 925/2006).Acest doc va fi prez in plicul desch care insoteste of.Of va fi returnata nedesch daca garan de particip nu este constit si prez cf celor stab la punctele a, b, c: b)Valab garan de particip: 90 zile de la data limita de depunere a of. In cazul ext per de valab a of, per de valab a garan de particip va fi prelungita in mod coresp.c)Modul de const a garan de particip: se va const prin virament bancar in contul de garan al Primariei Comu Colceag cu nr. RO50TREZ5245006XXX000620 deschis la Trez Mizil, sau printr-un instr de garan emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig care se prez in orig.Daca of este IMM, acesta benefic de red cu 50% a cerintei priv cuantumul garan de particip.Of trebuie sa completeze si sa ataseze la of decl pe propr rasp priv IMM(formular F8.1).Doc care nu sunt insotite de dovada constit garan de particip vor fi respinse ca inacceptabile.Aut cont are dreptul de a retine garan pt particip, of pierzand suma constit daca: isi retrage of in per de valab a acesteia;of sa fiind stab castigat, nu constit garan de buna exec in per de valab a of, dar nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea ctr de catre ambele parti;of sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze ctr de lucrari in per de valab a of. Daca ofertantul depune o contestatie respinsa de CNSC, aut contractanta va retine contestatorului din garan de particip, in raport cu val estimata suma conform art.278ยน, alineatul (1), lit c) din OUG34/2006, resp 8.604, 97lei. Garan de particip constit de of se returneaza acestora de catre aut contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara tva.Se va constitui conform articolului 90, alineatul 1 din HG925/ 2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conformHG1045/ 2011). Daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Modul de restituire: conform articolului 92, alineatul 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Completare Formular F 1.1- Declaratie privind eligibilitatea(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2 Completare Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4 Completare Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5 Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 6 Formular D - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar: Papainog GabrielSecretar: Enache NicoletaResponsabil achizitii publice: Constantin EcaterinaReferent: Maftei LilianaReferent: Nitu GabrielaIn cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 7 Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 8 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG34/ 2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2 Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 14.000.000 lei., Alte precizari: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea dotarilor, echipamentelor, utilajelor necesare executarii contractului, Cerinta nr. 2 Lista privind dotarile, echipamentele, utilajeleAstfel, pentru indeplinirea contractului operatorul economic trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele dotari: 1 laborator grad II2 buldoexcavatoare5 autobasculante2 excavatoare, Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 4 Fisa de experienta similara pentru contracte executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 5 Autoritatea contractanta solicita prezentarea a cel putin 1 contract avand ca obiect executie de lucrari de constructii cu o valoare de minim 7.000.000 lei fara tva., Cerinta nr. 6 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 7 Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda cel putin: a) 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul constructii edilitareb) 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrari de retele alimentare cu apa si canalizarec) 1 sef de santier (persoana cu studii superioare de lunga durata profil constructii)d) 1 responsabil SSM(specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca), Cerinta nr. 8 Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta, Cerinta nr. 9 Lista cuprinzand subcontractorii declarati, Alte precizari: Capacitatea tehnica si/ sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: : Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim; pentru alt pret punctajul se acorda astfel: P(n)= (pret minim/pret(n))x punctaj maxim alocat, Unde : P minim -cel mai mic pret ofertat ; P (n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul;
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: a) Pentru cea mai scurta durata d(m) (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 15 puncte; b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) cuprinse intre durata minima (6 luni) si durata maxima (14 luni) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 15; c) Alte durate: durata mai mare de 14 luni nu se accepta, durata mai mica de 6 luni nu se puncteaza suplimentar.
Perioada de garantie acordata
15
Descriere: Descriere: Garantia este minim 12 luni (Gmin), nu se accepta perioade mai mici de 12 luni calendaristice. Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a) Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 36 luni, se acorda punctajul maxim 15 puncte. Pentru garantii mai mari de 36 luni se acorda tot 15 puncte. b) Pentru ofertele cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax)*15. Prin durata de garantie se intelege perioda de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) - cand se intocmeste Certificatul de Receptie la Terminarea Lucrarilor si data receptiei finale - cand se intocmeste un Certificat de Receptie Finala.
Durata de mobilizare pentru interventie
20
Descriere: Descriere: In durata de mobilizare pentru interventie se intelege timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor /efectelor devastatoare ce se pot produce. Pentru cea mai mica durata de mobilizare se acorda punctajul maxim de 20 puncte. Pentru alta durata se acorda punctaj dupa urmatorul algoritm: Pdurata=( durata de mobilizare minima/ durata de mobilizare n) x 20. Punctajul maxim acordat: 20 puncte. Prin durata de mobilizare se intelege perioada de timp necesara de la primirea reclamatiei si inceperea interventiei si durata se va exprima in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi accesata gratuit pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 18:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer