Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - GPL (Gaz Petrolier Lichefiat)


Detaliu pentru invitatia numarul 341561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania deApa Oltenia SA
Numar invitatie: 341561/07.01.2013
Denumire contract: GPL (Gaz Petrolier Lichefiat)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania deApa Oltenia SACod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: +40 251422117, Fax: +40 251422263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP, la prezenta procedura. Fisierele ofertei trebuie semnate cu semnatura electronica de catre ofertanti.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: GPL (Gaz Petrolier Lichefiat)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de Gaz Petrolier Lichefiat, folosit ca combustibil pentru incalzire si procesul tehnologic la statia de Epurare Craiova
II.1.6) CPV: 09133000-0 - Gaz petrolier lichefiat (GPL) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5580 lei, adica 2% din valoarea estimata.Se poate depune cu OP vizat de banca in contul bancar: RO34 INGB 0012 0000 3241 8911, deschis la INGBANK Craiova , numerar, fila cec sau scrisoare de garantie bancara, si orice instrument de garantare, asa cum prevede art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;. Ofertantii vor transmite in SEAP copie dupa dovada constituirii garantiei de participare. In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 2790 LEI.In cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 2790 LEI, conform Art.2781.(1).a) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei si minim 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Fisa de informatii generale (formular 1)- Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4)- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5). Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractuluisunt: a. ec. Constantin Mitrita - Director Generalb. ing. Dan Rosu - Director Productiec. ing. Dorel Grigorie - Director Dezvoltared. ec. Anca Delia Balaceanu - Director Economice. cons. jr. Marta Ricu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionaref. ing. Dumitru Dochia - Sef Statie Epurare FacaiNOTA: Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii). Se va scana si depune in SEAP, cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documantatia de atribuire este atasata la prezenta procedura, in format electronic.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer