Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Gradina Botanica Bucov-Vegetatie-Sector IV ?Gradina Engleza-Etapa II ?Arbusti , graminee decorative si trandafiri?.


Detaliu pentru invitatia numarul 335404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUZEUL JUDETEAN DESTIINTELENATURIIPRAHOVA
Numar invitatie: 335404/17.09.2012
Denumire contract: ?Gradina Botanica Bucov-Vegetatie-Sector IV ?Gradina Engleza-Etapa II ?Arbusti , graminee decorative si trandafiri?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL JUDETEAN DESTIINTELENATURIIPRAHOVACod fiscal: 2844413, Adresa: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Telefon: 0244597896;0244524221, Fax: 0244511970;0244524221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244597896, fax: +40 244511970, persoana de contact: GHEORGHE ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova , str.Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Romania, telefon: +40 244597896, fax: +40 244511970, persoana de contact: GHEORGHE ARDELEANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Gradina Botanica Bucov-Vegetatie-Sector IV ?Gradina Engleza-Etapa II ?Arbusti , graminee decorative si trandafiri?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea peisagistica a Sectorului IV -Gradina Engleza -Arbusti , graminee decorative si trandafiri: 1.Instalarea vegetatiei: - pregatirea terenului si solului;
- achizitionare material dendrologic (arbusti , graminee decorative si trandafiri);
- plantarea arbustilor, gramineelor decorative si trandafirilor.2.Intretinerea vegetatiei
II.1.6) CPV: 45112712-9 - Lucrari de arhitectura peisagistica a gradinilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 242.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4.000 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: in conformitate cu modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va constitui prin: a) virament bancar in contul nr. RO41TREZ5215010XXX000186, deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Ploiesti , in favoarea Muzeului Judetean de Stiintele Naturii Prahova , cod de identificare fiscala 2844413 ; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare (copie lizibila dupa OP vizat in cazul viramentului bancar sau original instrument de garantare) trebuie prezentata pana cel tarziu la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor ; c) se permite si posibilitatea depunerii la casieria institutiei a unei sume in numerar. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3992, 43 lei, conform art 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM beneficiaza de reducere de 50% pentru garantia de participare conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul A6).
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004). Se va constitui : -fie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se va completa si se va prezenta in original, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului, - fie daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data incheierii P.V. de receptie finala a investitiei care face obiectul contractului mai sus mentionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.- Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul localCerinta minima: prezentarea Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iancu Emilia Elena ?Director General Manager, Petrescu Victor ?Director , Andreescu Gabriela ?Director Economic , Haralambie Costin ?Consilier Juridic , Ardeleanu Gheorghe ?Sef birou marketing si achizitii publice, M.Ghita Mateuca ? Sef sectii judet, Danila Alin ?Sef sectie Gradina Botanica , Frusinoiu Bogdan ?Economist , Ursu Daniela?Muzeograf , Urzeala Valentin - Sef birou administrativ.- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune -Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.-Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoane juridice romane: - Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Cerinta minima: Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii achizitiei publice din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; e) domeniul de activitate principal; f) domeniile de activitate secundare; g) situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii ). Nota: - In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului depe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentele au fost depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane fizice romane-Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica. Cerinta minima: Prezentare document cum ar fi - Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare/altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straine-Cerinta minima: Prezentarea documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelor prezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.-Se va prezenta Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011.vizate si inregistrate de catre organele competente. Documentele vor fi prezentate in una dintre formele original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate ., 2.-Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie minim 399.242 lei . Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este 2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei. 2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei. 2011 -1 euro=4, 3197 lei. In cazul in care candidatul este o asociere si se incadreaza in categ IMM conf Lg nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra medie afaceri globala.. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Formular A6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitatate. Se completeaza Formular B1 -Informatii generale despre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ?Se completeaza Formular B10 ., 2- Experienta similara Cerinta minima obligatorie ? indeplinirea in ultimii 5 ani a unor lucrari similare - lucrari de amenajare peisagistica a gradinilor receptionate , a caror valoare insumata este mai mare sau egala cu 399.242, 00 lei fara TVA. -Se va anexa copii ale paginilor relevante care contin: denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata contractului , proces?verbal receptie la terminarea lucrarilor, recomandare beneficiar.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte pagini din contract din care sa rezulte partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, pagina finala cu semnaturi.Se completeaza Formularul B2 pentru fiecare contract care este luat in calcul ., 3.- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor conform Anexa 1 la Ordinul 509/2011. Se completeaza Formular B 9 si Anexa la Formularul B9., 4.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si ale cadrelor de conducere angajat de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Se copleteaza Formular B7., 5.- Lista cu personalul de conducere si a personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului -care contine informatii privind numarul si pregatirea cadrelor de conducere, a personalului de specialitate si persoana responsabila direct de indeplinirea contractului - persoana calificata in lucrari de amenajare peisagistica a gradinilor.Se va completa Formularul B8., 6.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoaneiresponsabile pentru executia lucrarilor.Descriere pe scurt pregatirea profesionala si experienta, trebuie sa aiba experienta in lucrari similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie sa fie calificat si atestat in lucrarile aferente. Se va prezenta CV (formular B11), certificate/atestate, contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului - din care sa reiasa ca durata contractului nu poate fi mai mica decat durata de executie a contractului de lucrari si declaratii de disponibilitate(formular B12) semnate in original., 7.- Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii Se completeaza si se prezinta dupa caz, Formularul B3-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul B4- Acord de subcontractare, Formularul B5- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul B6 -Acord de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP -www.e-licitatie.ro.Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer