Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Gradina publica + teren de sport strada Marian Cristescu


Detaliu pentru invitatia numarul 320140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Numar invitatie: 320140/13.02.2012
Denumire contract: Gradina publica + teren de sport strada Marian Cristescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0212527789, Fax: 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Electronicii nr.44, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Gradina publica + teren de sport strada Marian Cristescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare gradina publica , dotari pentru terenul de sport ce va fi amenajat de Federatia Romana de Fotbal.
II.1.6) CPV: 45112720-8 - Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport si a zonelor de recreere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 807, 139 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei/5.000 lei pt IMM si se va constitui prin depunere numerar casierie, OP, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii, cu valabilitate 90 zile calendaristice, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei., de la data depunerii ofertelor.Contul in care se depune garantia de participare: in contul deschis la Trezoreria Sector 2, nr. RO53TREZ7025006XXX000200. Viramentul bancar trebuie confirmat de catre bancaemitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% sau 2, 5% (pt IMM) din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Sector 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 12A, Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii , Cazier judiciar al companiei, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 181 , OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 12 B. Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat , certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local pentru toate sediile si punctele de lucru.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Declaratie de propria raspundere privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.12 C;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul nr. 11;Membrii ai comisiei de evaluare sunt: Cioaba Alexandru;Buturca Mihai; Negru Daniela;Guse Lucia; Barsan Mihai; Membrii de rezerva: Ion Vasile;Croitoru Nicolae;Paraschiv Paraschiva;Lica Raducanu Elena; Certificatului de participare cu oferta independenta- Formularul nr. 12J Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.500.000 lei, echivalent a 343.829, 54 euro .In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se solicita prezentarea copiilor dupa bilanturile contabile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind obligatii contractuale in desfasurare daca exista, 2.Lista de lucr simil, care va cuprinde lucr de natura celor descrise in CS, realiz in ultimii 5 ani.Se sol prez unui contr finalizat pentruexecutia lucrarii, (insotit de Contract inCopie/se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv, Recomandare/ Certificat constatator din partea beneficiarului, Proces verbal de receptie), cu o valoare de :800.000 lei fara TVA, echivalentul a 183.381, 08 euro fara TVA (1 euro = 4, 3625 lei, curs BNR din data de 10.01.2012).Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., 3.Inform privind subcontr(daca este cazul) Daca op econ nu are subcontractanti, se va compl formularul cu datele de identif si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In sit in care ofertantul intentioneaza sa subcontrparti din contr de executie, are oblig de a preciza: 1. Partea/partile din contrpe care urmeaza sa le subcontr, resp indicarea procentajului din totallucrare;2.Indicarea activ ce vor fi realiz de subcontr si val acestora;3. Datelede recunoastere ale subcontr, precum si specializarea acestora;4.La incheierea contr(in sit in care este desemnat castigator) are oblig de a prezenta contr incheiat(e) cu subcontr, care tb sa fie in concordanta cuoferta si care vor constitui anexa la contract., 4.Inform privind asociatii(daca este cazul).Se va specif liderul asoc.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof (inregistr, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului)tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstrprin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc..In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschidereaofertelor., 5.Decl care contine inform privind dotarile cu utilaje, instal, echip tehn, mijl de protectie de care dispune ofertantulCandidatul va trebui sa faca dovada cadispune/ poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) de utilaje si mijloace detransport, necesare pentru indeplinirea contractului.Pre/contract de depozitare la o groapa de gunoi, a deseurilor si a materialelor nereutilizate, valabil la data deschiderii, 6.Decl care contine inform privind pers tehn de specialit, pregat profes si calif cadrelor de conducere precum si pers resp direct de indepl contr 1.Inform priv asig calitatii in conform cu standardele europene relevante: ISO9001:2008., 2.Inform priv asig protectiei mediului ? pe care op econ le poate aplica in timpul indepl contr(OUG 34 ? art 188, alin. 3 lit. e): ISO 14001:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata integral prezentei invitatii sau gratuit de la sediul ADP Sector 2
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer