Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Gradinita Noua sat Bratasanca, comuna Filiestii de Tirg


Detaliu pentru invitatia numarul 342905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FILIPESTII DE TARG (PRIMARIA FILIPESTII DE TARG)
Numar invitatie: 342905/19.02.2013
Denumire contract: Gradinita Noua sat Bratasanca, comuna Filiestii de Tirg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FILIPESTII DE TARG (PRIMARIA FILIPESTII DE TARG)Cod fiscal: 2845516, Adresa: STR CUZA VODA, NR 718, Filipestii de Targ, Telefon: 0244389599, Fax: 0244389206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR CUZA VODA, NR 718, Filipestii de Targ, Romania, cod postal: 107250, telefon: +04 244389599, fax: +04 244389206, persoana de contact: AURELIAN MANOLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Primariei Filipestii de Tirg, nr. 718, Comuna Filipestii de Tirg, Judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Gradinita Noua sat Bratasanca, comuna Filiestii de Tirg
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie Gradinita Noua Sat Bratasanca, Comuna Filipestii de Tirg, suprafata construita 310, 40 mp, suprafata desfasurata 626, 42 mp, constructie parter+etaj, cu inaltimea la coama de 9.02m. Valorea estimata definita de proiectant in devizul general este de 931.898 lei fara TVA la ce contine si procentul de diverse si neprevazute in sumna de 11.959 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 931, 898 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 4.699, 94 lei.c) Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO54TREZ5395006XXX000588 deschis la Trezoreria Brazi, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul depunenrii garantiei in euro, cuantumul acesteia se va raporta la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor.Garantia de participarese va completa si se va depune in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(la adresa mentionata la punctul I.1).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale deplata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar Manole Aurelian, Viceprimar Giurea Vasile, Secretar Olteanu Valentina, Director Economic Cirstea Valereica, Inspector Achizitii Duta Nicolae, Consilieri: Aldea Ion, Alexandru Coman, Coanca Daniel, Dumitru Nica, Ilie Marian, Miftode Ciprian, Modrisan Ion, Moraru Nicolae, Negoi Mirel, Niculescu Vasile, Petcu Gheorghe, Podeanu Eugen, Serea Toader, Tudor GheorgheNota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritateacontractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. -certificat constatator emis de ORC, din care rezulta ca ofertantul are in obiectul activitate executia tipului de lucrari supuse ofertarii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimi 3ani, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legaleedificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economicofinanciara;
- Fisa de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Resurse umane: -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Ofertantul sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca dispune de personalul inscris in tabelul ?Lista cuprinzand consumurile de manopera?.Dovada faptului ca din echipa de conducere a executiei lucrarilor (personal cheie) fac parte cel putin: a)Responsabil Tehnic cu Executia Lucrarilor (RTE), inginer/subinginer in domeniul constructiilor civile, atestat profesional de institutiile abilitate, valabil la data deschiderii ofertei. Se prezinta Certificatul de atestare profesionala si legitimatia valabile la data deschiderii ofertelor;b) Responsabil tehnic cu executia ? atestat domeniul XI-lucrari speciale de fundatiic) Responsabil Sigurata si securitatea muncii autorizat;d) Responsabil cu Controlul Calitatii in domeniul constructiilor civile.Pentru personal se vor prezenta: CV-uri, diplome, atestate, legitimati valabile la data deschiderii ofertelor, contractelor demunca, declaratia de disponibilitate-in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Ofertantul va prezenta un Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre celenominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numaicu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Cerinta 2 - Experienta similara: - Declaratie si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani- Executarea in ultimii 5 ani a unui contract avand ca obiect executia delucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, de minim 919.939lei (fara TVA)Se vor prezenta certificari de buna executie/documente constatatorare /recomandari/procese verbale de receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare continand referiri la: beneficiarul contractului;tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului) pt cele mai importante lucrari, Cerinta 3Dotare tehnica minima: - 1 buc.buldoexcavator- 1 buc autobetoniera: - Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se vor prezenta documente doveditoare (prin care sa se confirme forma de proprietate a utilajelor) - Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele deasigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarilesupuse ofertarii;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele deprotectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarilesupuse ofertarii;
-ISO 9001/2008-ISO 14001/2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie oferita lucrarii
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Pt oferta care prevede fundamentat cea mai mare perioada de garantie, dar nu mai mult de 240 luni se acorda punctajul maxim; Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer