Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - GRATARE METALICE CELULARE


Detaliu pentru invitatia numarul 322988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 322988/28.03.2012
Denumire contract: GRATARE METALICE CELULARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171170, fax: +40 253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOCIETATEA NATIONALA a LIGNITULUI OLTENIA, din TG-JIU, Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, etajul 3, Departament Achizitii Publice, sala de licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: GRATARE METALICE CELULARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: GRATARE METALICE CELULARE = 11.900 KG
II.1.6) CPV: 44212320-8 - Diverse structuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 245 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul in lei al garantiei de participare este de 1.143 lei sau pentru fiecare lot in parte, conform ANEXEI B privind loturile. Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor). Modul de constituire: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006;sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val. contract, fara TVA;pentru IMM este 50% din cuantum, cu declaratie pe proprie raspundere cf.Legii nr.346/2004.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 alin(1)din HG 925/2006;si a)Scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract - formular model;b)in cazul in care valoare gar.de buna exec.este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;c)Daca partile convin, gar.de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive dini sumele datorate pentru facturi partiale.La constituirea gar.de buna exec. prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, conform Formular 12ADeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare , conform Formular 12BCertificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform formular.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 .-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Consiliul de Administratie: Baican Gavril; Membrii Consiliului de Administratie: Burlan Daniel, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru;Directori executivi S.N.l. Oltenia SA TG.-JIU: Burlan Daniel - Director General, Dafinoiu Mihail - Director Directie Productie, Olaru Daniel - Director Directie Economica, Lazaroiu Constantin - Director Directie Resurse Umane Administrativ, conform Formular neincadrarea in prevederile art.69 indice 1; Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei), se va prezenta in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicitat sa prezinte pt.conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa fisa de Informatii generale cu media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 57.452 lei/lot 1 si 56.986 lei/lot 2. Echivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceri (formularul I.G.) va fi cea stabilita pe baza cursurilor medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-Ofertantul va prezenta copii de pe procesul verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare in valoare de cel putin valoarea aferenta fiecarui lot , dupa cum urmeaza: 28.726 lei/lot1 si 28.493lei/lot2 . (valoarea fiecarui lot poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte); Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor insotita de acordurile de asociere si subcontractare; In cazul in care nu exista asociati si subcontractanti, ofertantul va prezenta o declaratie, pe proprie raspundere, in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Sistem de management al calitatii-Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedeasc prevederile standardului ISO, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer