Achizitie publica - Grup electrogen si lucrari de instalare,montare si punere in functiune.a acestuia.
Detaliu pentru invitatia numarul 345940
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345940/25.04.2013
Denumire contract: Grup electrogen si lucrari de instalare, montare si punere in functiune.a acestuia.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA DE METEOROLOGIE RACod fiscal: RO 11672708, Adresa: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Telefon: 318.32.40, Fax: 316.31.43
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 0213183240, fax: +40 0213163143, persoana de contact: GABRIELA AIONESEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 0213183240, fax: +40 0213163143, corp A, sala de conferinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Grup electrogen si lucrari de instalare, montare si punere in functiune.a acestuia.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in furnizarea, montarea, instalare si punerea in functiune a unui grup electrogen cu puterea de 200kVA, la sediul din sos. Bucureti-Ploiesti, nr. 97.
II.1.6) CPV: 31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 924 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2.998 lei. (2% din valoarea estimata a contractului conf. art. 85din HG 925/2006) Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederileart 86HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita dedepunere aofertelor.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, Ofertanti vor putea constitui garantia de partticipare prin urmatoareleforme : - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO97BRDE445SV12237674450 deschis la BRD Filiala Victoria), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
-Numerar la casieria din Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 97 sector 1, Bucuresti, corp B de cladire;
- Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura conform Formularul nr. 10.- Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare, (Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.)Pentru o raportare unitara, echivalenta leu/alta valuta se va raporta la data limita de deounere a ofertelor.Data de referinta pentru determinarea ecivalentei leu/alta valuta 15.05.2013
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui prin scrisoare de garantie bancara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art .180 dinOUG 34/2006 modificata.2. Declaratie pv. neincadrarea in sit. prevazute la art.181/OUG 34/2006.3. Declaratiepv. neincadrarea in preved. art. 691/OUG 34/2006.Persoanele cu functie de deciziein cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Sandu- Director GeneralGheorghe Stancalie- Director ExecutivMargareta Mateescu- Director EconomicMarina Stoian- Contabil SefPetre Vlad- Sef Serviciu Tehnic -AdministrativIon Pantazi- Sef CompartimentEnergetic- Protectie si PazaMihai Nistor- Sef Compartiment Auto-AdministrativGabriela Aionesei- Sef Serviciul Achizitii si InvestitiiCristina Zamfirachi- Jurist4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat si taxele locale.5. Certificat de participare la ?cererea de oferta ?cu oferta independenta 1.(Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare ori atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident:
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declararea cifrei de afaceripe ultimii 2 (doi) aniCifra mediede afaceri pe ultimi 2 anitrebuie sa fiede 299.848 lei(valoare estimata a contractului de 149.924 lei multiplicata cu 2)., 2.Rezultatul exercitiului financiar inanul 2011Prezentarea bilantului contabil din anul 2012, depus, vizat si inregistrat de organele competente (Administratia Financiara) copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara.in conf. cu art. 188 alin. 1Listacu principalele livrari deprodusein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme livrarea de produsesimilarein valoare de149.924 lei (valoarea estimata a contractului).Se considera indeplinit criteriul daca ofertantul dovedestecu cel putin uncontract de furnizare cu o valoare egala cu: 149.924 lei). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, 2.Informatii privind subcontractantiiDaca ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, va completa Formularul nr. 6 la care va anexa un tabel care va cuprinde numele subcontractantului, partea din contract pe care o va indeplini (exprimata ca obiect si ca procent din valoarea contractului), acordul in scris al subcontractantului respectiv (semnatura reprezentantului sau legal)., 3.Recomandari.Prezentarea a cel putin uneirecomandari saua unor certificate/documente emise sau contrasemnate care sa confirme livrarea produselor respective. 1. Certificat ISO 9001 sau echivalent.2. Certificat ISO 16001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata garantiei
30
Descriere: Pentru acest criteriu se vor acorda puncte de la 0 la 30
Durata executiei
10
Descriere: Pentru durata de executie se acorda pucte intre 0 si 10.
4. autonomie de functionare continua grup electrogenla sarcina maxima
10
Descriere: S-a solicitat o autonomie de functionarecontinua a grup electrogenla sarcina maximade minim 8 h
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 08:48