Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - GRUP SANITAR SI SPATIU CENTRALA TERMICA CAMIN CULTURAL


Detaliu pentru invitatia numarul 346795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CHILIA VECHE
Numar invitatie: 346795/16.05.2013
Denumire contract: GRUP SANITAR SI SPATIU CENTRALA TERMICA CAMIN CULTURAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHILIA VECHECod fiscal: 4508738, Adresa: Comuna Chilia Veche , judetul Tulcea, Chilia Veche, Telefon: +40 0240547301, Fax: +40 0240547301/ 0240547384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Chilia Veche , str. Dunarii nr. 65, judetul Tulcea, Chilia Veche, Romania, cod postal: 827050, telefon: +40 240547301, fax: +40 240547384, persoana de contact: VELEA LUCRETIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Chilia Veche, str. Dunarii nr. 65, Comuna Chilia Veche, judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: GRUP SANITAR SI SPATIU CENTRALA TERMICA CAMIN CULTURAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executarea unor lucrari de arhitectura, rezistenta, instalatii sanitare si instalatii electrice.Materialele necesare lucrarii vor fi achizitionate de catre executant, conform listei de cantitati, a planurilor si a standardelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45211300-2 - Lucrari de constructii de case (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 381 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2087, 62 lei (104.381 lei x 2%). Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, in temeiul art. 278^1, al (1) din OUG 34/2006 este de 1043, 81 lei (104.381 lei x 1%). Garantia de participare se va constitui in lei, echivalenta leu/alta valuta facandu-se la cursul BNR din data de 20.12.2012, prin instrument de garantare emis conform legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari, fie prin ordin de plata (virament) emis de ofertant in favoarea autoritatii contractante, in contul RO07TREZ6415006XXX000154 deschis la TrezoreriaMunicipiuluiTulcea, cod fiscal: 4508738. Oricare din variantele de mai sus va alege, ofertantul trebuie sa depuna in original documentul de constituire a garantiei de participare la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, conform documentatiei de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 60 (saizeci) dezile de la data limita de depunere ofertelor. Daca ofertantul beneficiaza de reducerile prevazute de legea nr. 346/2004, acesta va depune o declaratie pe propria raspundere in acest sens (Formularul 10 din sectiunea ?formulare?). Garantia de participare la procedura de cerere de oferte va fi restituita conform art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta un procent de 10% din pretul fara TVA al acestuia. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG.34/2006, formularul 1 din sectiunea "formulare? ;Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG.34/2006, formularul 2 din sectiunea "formulare?;
- Certificat care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Certificat de participare cu oferta independenta, formularul 3 din sectiunea "formulare?;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie, formularul 6 din sectiunea "formulare?;Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, formularul 4 din sectiunea "formulare?Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: primar ? Ciupitu Georgeta, viceprimar - Gorgovschi Cristian, secretar UAT ? Cernencu Marioara, consilieri locali: Botas Ion, Danaila Florica, Lungu Dorimidont Dumitru, Minea Octavian, Pocora Nicolae, Pohilca Cornel, Pohilca Nina, Savlovschi Alina, Sumila Florentina, Zabara Vasile, referent Achizitii publice ? Velea Lucretia, consilier Taxe si impozite ? Baccela Lucica, consilier Stare civila ? Baluta Antonica, consilier Contabilitate cheltuieli ? Gheba Angelica. Certificatul constatator eliberat de catre Registrul Comertului cu informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului si ca nu figureaza mentiuni referitoare la intrarea in faliment a acestuia. Persoanele juridice/fizice straine: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate). Certificatul constatator poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, de a-l depune pentru conformitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, in copie conform cu originalul, Informatii generaleValoarea minima impusa a mediei cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii trei ani de 208.762 lei. Echivalenta in euro se va stabili la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara. Ofertantul va prezenta Declaratia si lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precizand daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu normele profesionale din domeniu., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiCompletarea Formularului 14 si prezentarea de CV-uri pentru seful de santier, responsabilul tehnic cu executia, pregatirea profesionala si calificarea personalului, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani.Cerinte minime de calificare: - studii de specialitate pentru seful de santier, - atestare prevazuta de lege pentru responsabilul tehnic cu executia, fiind valabil la data limita de depunere a ofertelor (in copie conform cu originalul).Pentru personalul folosit la realizarea acestor lucrari se va prezenta angajamentul de participare in conformitate cu prevederile art.188, alin 3, litera b din OUG 34/2006., Informatii privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, Standarde de management de mediuCertificat ISO 14001 sau echivalent, in copie legalizata sau copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte preturi decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(1)= [ cel mai mic pret/ pret (n) ] Xpunctajul maxim acordat (70 puncte).
Termenul de executie (maxim 6 luni, minim 3 luni)
30
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre termenele de executie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alte termene decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(2) = [ cel mai mic termen / termen (n)]Xpunctajul maxim acordat (30 puncte). Termenul de executie minim este de 3 luni, sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar, iar oferta a carei durata de executie depaseste 6 luni va fi respinsa ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer