Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Grupuri Sanitare ? Gradinita , Scoala Generala nr. 1 oras Ticleni, judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 338544
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA GENERALA TICLENI
Numar invitatie: 338544/31.10.2012
Denumire contract: GrupuriSanitare ? Gradinita , Scoala Generala nr. 1 oras Ticleni, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA GENERALA TICLENICod fiscal: 29466360, Adresa: str. Petrolistilor nr. 703, ticleni, Telefon: +40 253234094, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Petrolistilor nr. 686, Ticleni, Romania, cod postal: 215600, telefon: +40 253234094, fax: +40 253234094, persoana de contact: Ana-Diana Stancioiu Ungureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Generala nr. 1, str. Petrolistilor nr. 686, Ticleni, Romania, cod postal: 215600, telefon: +40 253234094, fax: +40 253234094
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: GrupuriSanitare ? Gradinita , Scoala Generala nr. 1 oras Ticleni, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea si dotarea a 2 grupuri sanitare in exteriorul cladirii gradinitei (constructia va fi lipita de cladirea gradinitei)
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Garantia de participare: 2178 lei;IMM 50% (completare si prezentare Formular nr.16);
- valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. Contul este RO88TREZ3375006XXX001636, deschis la Trezoreria Tg. Carbunesti pentru ScoalaGenerala nr. 1 Ticleni, cod fiscal 29466360.Scrisoare de garantie bancara model-Formular 15. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se retine conform art.278^1 din O.U.G.34/2006 este de 1089 lei. Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de deschidere a ofertelor-mentionat in invitatia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA (5% IMM);
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b)contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 180 1. Declaratia privind eligibilitatea -neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr.1 Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. II.Art.181 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completarea Formularului nr. 2.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP ( Formularul nr.5) 3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr.3) 4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr. 4) Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Puscas Claudia ? Director, Istrate Elena-Director adjunct, Stanciu Elena ? contabil, Stancioiu Ungureanu Ana-Diana-Responsabil achizitii publice, Consilieri locali: Mazilu Constantin Gheorghe, Bobeanu Sorin, Branescu Constantin Alexie, Burtea Nicolae Alin, Carnuta Gabriel, Coltescu Iulian, Dunga Matei Catalin, Licurici Constantin Adrian, Munteanu Ion, Rebedia Sever, Sprinceana Silviu Tudosie, Stancu Victor, Ticleanu Virgil, Ungureanu Ilie Ion, Varoagea Valentin. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de constructii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate; Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice)straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.CIFRA DE AFACERI: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri- media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 180.000 lei fara TVA-se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.6- Informatii generalePentru cifra de afaceri aferenta anilor 2009, 2010 si 2011 se va folosi cursul mediu anual BNR leu/euro, astfel: - pe anul 2009 de 4, 2373 lei/euro- pe anul 2010 de 4, 2099 lei/euro- pe anul 2011 de 4, 2379 lei/euroSe vor prezenta copii dupa bil. cont.inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.In cazul in care ofertantul nu si-a inregistrat bil. contabil pentru anul 2011, atunci poate prezenta balanta de verificare la data de 31.12.2011 sau alt document probant al cifrei de afaceri. Se accepta si alte documente doveditoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate de aut. contr.IMM beneficiaza de red. de 50% pt cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA Cerinta nr.1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Aceasta lista va fi insotita de cel mult 2 contracte ale caror obiecte au executia de lucrari similare prin care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 108.000 lei fara TVA. Certificari de buna executie pentru contractele anexate. - se va completa si prezenta Formularul nr. 8 si anexa acestuia - se vor prezenta copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv - in cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., UTILAJE Cerinta nr.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, precum si modul de detinere a acestora -se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.9. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc, se permite si prezentarea unui angajament. Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru realizarea investitiei., PERSONAL Cerinta nr.3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Declaratii de disponibilitate ale personalului pentru indeplinirea contractului - se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.10 Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele, atestatele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, valabile la data depunerii ofertelor, precum si dovada raporturilor contractuale de munca cu ofertantul. Pentru ofertantii straini, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile legalizate in limba romana., SUBCONTRACTANTI Cerinta nr.4: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, acordul si specializarea acestora se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 12 Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrarii Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului., 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer