Achizitie publica - grupuri electrogene - 2 buc.
Detaliu pentru invitatia numarul 337499
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337499/16.10.2012
Denumire contract: grupuri electrogene - 2 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala a VamilorCod fiscal: 4192650, Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 3102778, Fax: 3102778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Autoritatii Nationale a Vamilor din Bucuresti, str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010144, telefon: +40 3102778, fax: +40 3102778, persoana de contact: Radu Constantin Halcescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor din Bucuresti, str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, sala de sedinte, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: grupuri electrogene - 2 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse - instalare/punere in functiune siinstruirea personalului autoritatii contractante (8 persoane, cate 4 persoane/locatie) la sediul Biroului Vamal Albita si la Autoritatea Nationala a Vamilor - aparat central
II.1.6) CPV: 31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 387.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10967 lei, cu o valabilitate de 45 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 278?1 in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, 4.328, 38 lei. Garantia de participare va fi constituita astfel: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. In situatia virarii garantiei de participare prin Ordin de plata aceasta se va vira in contul Autoritatii Nationale a Vamilor nr.: RO36TREZ7005005XXX000195, deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceastase demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractuluifara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceastase demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea cf.art.180 din OUG 34/2006(completare Formular nr. 1), datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.34/2006 (completare Formular nr. 2), datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata;3.Certificat de participare cu oferta independenta, cf. Ordinului ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? (completare Formular nr. 3), datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?(completare Formular nr. 4), datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Octavian Deaconu-Secretar General ANAF, Dorel Fronea ? Vicepresedinte A.N.A.F., conf. art. 5, alin. (1) si alin. (2)/H.G. 110/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 83, alin. (2)/H.G. 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director Directia economica, in eventualitatea aplicarii art. 6 alin. (1)/H.G. 110/2009, Alexandru Nastase ? Sef Serviciul D.A.A.S;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completare Formular nr. 5), datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata; 6.Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; 7.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; 1.Informatii privind persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.2.Informatii privind persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala completate in conformitate cu Formularul nr. 6- datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat, in original.MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA al exercitiului financiar pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, respectiv de minim: 548.387 lei fara TVA. Demonstrarea situatiei economico ? financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante conform art. 185, alin. 1, litera ?c? din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.Cifra de afaceri globala a operatorilor economici incadrati conform legii in categ. IMM-urilor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formularul nr. 7, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original.-prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de 548.387 lei fara TVA (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte), 2.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune op.ec. pt. indeplinirea crespunz.a contractului., 3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare. 1. Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 13:44