Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Harti strategice de zgomot pentru municipiul Drobeta Turnu Severin si a planurilor de actiune pentru prevenirea si reducerea zgomotului ambiant?


Detaliu pentru invitatia numarul 354606
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 354606/10.10.2013
Denumire contract: ?Harti strategice de zgomot pentru municipiul Drobeta TurnuSeverin si a planurilor de actiune pentru prevenirea si reducerea zgomotului ambiant?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +04 0252/314379, fax: +04 0252/316317, persoana de contact: LAURA SAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei municipiului DR.TR.SEVERIN, Str.MARESAL AVERESCU nr.2 - SALA DE SEDINTE , PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Harti strategice de zgomot pentru municipiul Drobeta TurnuSeverin si a planurilor de actiune pentru prevenirea si reducerea zgomotului ambiant?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea ?Hartilor strategice de zgomot pentru municipiul Drobeta TurnuSeverin si a planurilor de actiune pentru prevenirea si reducerea zgomotului ambiant?
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 291 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare este de: 5.900 lei. Perioada de val a gar. part.va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1)Prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trez Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent; 2). Printr-un instr de garantare irevocabil emis in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, care se prezinta in original. In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in original poate fi exprimat in alta moneda si se va folosi cursul de schimb leu/alta valuta valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP, comunicat de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Instrum.de garantare emis in cond.legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urm situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valaba acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contr in per de valab.a ofertei.c)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in masura in care CNSC respinge contestatia form de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, ca nefondata sau contestatarul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea nu este ca urmare a adoptarii de autorit.contract a masurilor de remediere necesare, autorit.contract.va retine contestatorului din gar de part. suma de2962 lei; In cazul of din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuant precizat in doc de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asoc trebuie sa faca dovada incadr.in cat. IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului ? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentat in original;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011 Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare: - Formular 1 ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 3 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d).Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 3: Prezentare: Pentru persoane juridice romane-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Directia Generala a Finantelor Publice, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere oofertelor ? document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere oofertelor - document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul) - documente prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Mentionamfaptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- Prezentare: Pentru persoane juridice straine- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere oofertelor. Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerificate constatatoare/caziere judiciarePrezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere oofertelor.Cerinta nr.4 : Prezentare: Formular nr.3? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.5: Prezentare: Formular nr.4- ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar- Constantin Gherghe;
- Administrator Public - Paponiu Nicolaie- Viceprimar - Screciu Marius Vasile-Viceprimar- Vilcu Romulus- Secretar - Iota Rogobete- Director executiv- Calianu Elena- Sef birou-Damian Emanuela- Sef Buget Finante - Domnulete Alexandrina- Sef Serviciu Administratie Publica-Pasat Mirela- Sef Serviciu Juridic Contencios - Prundeanu Marius Nicu-Sef Serviciu Investitii-Manafu Petre Radu-Consilier-Florica Marian-Consilier-Bogasieru Luminita- Sef birou Achizitii - Saman Eugenia Laura- Consilieri Birou Achizitii-Marian Vasilica Mariana, Iovanescu Maria, Nitu Natalia;
- Director Executiv ? Directia Tehnica- Staiculescu Gheorghe- Director Executiv Adj.- Teculescu Mianda- Inspector Serviciu Coordonare Activitati Gospodarie - Filip Cristian-Consilier-Serviciul de monitorizare a serviciilor comunitare de utilitati publice- Vladu IonicaConsilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianCarjan Daniel OlimpiuFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMedragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiVuvrea Nicolae Prezentare: Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, informatiile cuprinse in certificatului constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: - Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 550.000 lei sau echivalent. Daca operatorul economic sau in cadrul unei asociatii fiecare din asociati face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, valoarea minima solicitata a fi indeplinita privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004- Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani; Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice.Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente relevante: -bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul., Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, numai in conditiileart.186 din OUG 34/2006, modificata si completata, coroborat cu art. 11^1 din H.G. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica, modificata si completata pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formular nr. 23 - Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici - al persoanei respective instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006. Sustinatorul va prezenta Formularele 1, 2 si 4 care atesta neincadrarea in prevederile art. 69¹, art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Cerinta 2: Experienta similara: Experienta similara: prezentarea cel putin a unui document/ contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii invaloarecumulata de cel putin270.000 lei, avand ca obiect servicii de cartare a zgomotului, de elaborarea hartilor strategice de zgomot si de elaborarea a planurilor de actiune destinate gestionarii zgomotului si a efectelor acestuia in conditiile H.G.321/2005, modificata si republicata (de transpunerea a Directivei 2002/49/EC in Romania);Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata.Nota: Cerinta se considera indeplinita doar in conditiile in care ofertantul face dovada prin documentele prezentate a prestarii tuturor seviciilor, respectiv de cartare a zgomotului, de elaborare a hartilor strategice de zgomot si de elaborare a planurilor de actiune destinate gestionarii zgomotului a efectelor acestuia, fie sunt inscrisi in Registrul National al elaborarilor de studii pentru protectia mediului, prezentand in acest sens documentele justificative, in copie legalizata saucopie lizibila ? conform cu originalul, ,.;, Cerinta 3: Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Cerinta minima: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie, asigurarea acelor echipamente, utilaje, mijoace de transport, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii. Prin urmare, ofertantul va declara pe propia raspundere prin Formular nr.8din fisierul Formulare din documentatia de atribuire, ca detine in proprietate sau are inchiriate echipamntele si aparatura necesare culegerii de date si masurarii zgomotului, aplicatii informatice (software) specializate pentru realizarea cartarii zgomotului, capabile sa genereze harti srategice de zgomot in conditiile H.G. 321/2005 modificata si republicata si ale Ordinului Ministrului Mediului si Dezvoltarii Durabile nr.1830/2007, modificata si republicata, precum si suport hardware necesar rularii aplicatiilor informatice si prelucrarii informatiilor necesare realizarii hartilor strategice de zgomot si va prezenta documentele doveditoare in acet sens., Cerinta 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii- Prezentare Formular nr.9Pentru persoaneleresponsabile pentru indeplinirea contractului de servicii se vor prezenta urmatoarele: CV-uri in original- Formular nr.11, Declaratia de disponibilitate- Formular nr.12, autorizatii, diplome, certificari, etc.Cerinta minima: Pentru asigurarea calitatii serviciilor si ptr. demonstrareacapacitatii profesionale de a presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri tinand cont de specificulsi de complexitateacontractului ce urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta solicita asigurarea de catre ofertant a personaluide specialitate: -Fie au participat la elaborarea a cel putin un contract similar de servicii (respectiv de cartare a zgomotului, de elaborare ahartilorstrategice de zgomot si de elaborare a planurilor de actiune destinate gestionarii zgomotului si a efectelor acestuia);
-Fie sunt inscrisi in Registrul National al elaborarilor de studii pentru protectia mediului, prezentand in acest sens documentele justificative, in original sau in copie vizibila ? conform cu originalul, ,.In cazul in care persoanele desemnate mai sus fac parte din personalul angajat al ofertantului acesta din urma (ofertantul face o declaratie pe propria raspundere in acest sens).Formularnr. 10 - O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formular nr. 24 - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala a ofertantului, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele logistice invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006, mentionate in Formularul nr.25 sau Formularul nr. 26, dupa caz..Sustinatorul va prezenta Formular nr.1, 2 si 4 care atesta neincadrarea in prevederile art. 69¹, art. 180 si art 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului nu poate face obiectul sustineriiacordate de catre o alta persoana., -Certificarea sistemului calitatii.Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Nota: - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. - In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organism stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordatede catre o alta persoana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer