Achizitie publica - Hartie alba A4 pentru imprimante si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 342148
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342148/29.01.2013
Denumire contract: Hartie alba A4 pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL CONSTANTACod fiscal: 4700953, Adresa: str.Traian nr.31 Constanta, Constanta, Telefon: +40 0241547983, Fax: +40 0241547983
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Palatul de justitÃe, str.Traian nr.35C, Constanta, Romania, cod postal: 900743, telefon: +40 241619628, fax: +40 241619628, persoana de contact: Buzelan Aurelia, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Palatul de justitÃe, str.Traian nr.35C, Constanta, Romania, Camera de consiliu, etajul I, camera 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (JUSTITIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie alba A4 pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 3575 topuri hartie A4 alba pentru copiatoare si imprimante.
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 962.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 679, 25 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: - fie prin ordin de plata, aceasta se va face in contul RO44TREZ2315005XXX000417 Tribunalul Constanta, deschis la Trezoreria Constanta, iar documentul doveditor va fi depus in copie, - fie prin virament la o banca agreata de ambele parti (Formular B1- Scrisoare de garantie bancara de participare cu oferta), de regula, din Romania sau, dupa caz, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, unde va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, -fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate: 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cursul de referinta al BNR va fi cel din data de 16.01.2013, 1 euro = 4, 3894 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 7% din pretul contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: fie prin ordin de plata, aceasta se va face in contul RO44TREZ2315005XXX000417 Tribunalul Constanta, deschis la Trezoreria Constanta, iar documentul doveditor va fi depus in copie, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B2- Scrisoare de garantie bancara de buna executie)ori de o societate de asigurari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Perioada de valabilitate: 6 luni de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau beneficiari privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 14:21