Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Hartie alba A4 pentru imprimante si copiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 342148
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL CONSTANTA
Numar invitatie: 342148/29.01.2013
Denumire contract: Hartie alba A4 pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL CONSTANTACod fiscal: 4700953, Adresa: str.Traian nr.31 Constanta, Constanta, Telefon: +40 0241547983, Fax: +40 0241547983
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Palatul de justitíe, str.Traian nr.35C, Constanta, Romania, cod postal: 900743, telefon: +40 241619628, fax: +40 241619628, persoana de contact: Buzelan Aurelia, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Palatul de justitíe, str.Traian nr.35C, Constanta, Romania, Camera de consiliu, etajul I, camera 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (JUSTITIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Hartie alba A4 pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 3575 topuri hartie A4 alba pentru copiatoare si imprimante.
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 962.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 679, 25 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: - fie prin ordin de plata, aceasta se va face in contul RO44TREZ2315005XXX000417 Tribunalul Constanta, deschis la Trezoreria Constanta, iar documentul doveditor va fi depus in copie, - fie prin virament la o banca agreata de ambele parti (Formular B1- Scrisoare de garantie bancara de participare cu oferta), de regula, din Romania sau, dupa caz, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, unde va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, -fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate: 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cursul de referinta al BNR va fi cel din data de 16.01.2013, 1 euro = 4, 3894 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 7% din pretul contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: fie prin ordin de plata, aceasta se va face in contul RO44TREZ2315005XXX000417 Tribunalul Constanta, deschis la Trezoreria Constanta, iar documentul doveditor va fi depus in copie, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B2- Scrisoare de garantie bancara de buna executie)ori de o societate de asigurari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Perioada de valabilitate: 6 luni de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Informatii generale.2.Declaratie in original pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 (Formularul A1).3.Declaratie in original pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul A2).4.Certificat de participare cu oferta independenta in original, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 (Formularul A3).5.Declaratie in original pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 (Formularul A4).Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): - Presedinte: CARBUNE-COSAC VASILE- Vicepresedinte: GHEORGHE TEODOR VIOREL- Judecator: NITA ANCA JEANINA- Expert principal: VAMESU ADRIANA- Consilier superior: BUGU MIHAITA- Expert principal: HOGEA ANDA- Specialist IT: IANCA MIHAELA- Referent: TANASE FLORICA- Specialist IT: ION IULIAN- Manager economic: BELEA EUGENIA- Sef serviciu: TUPU MIHAELA Certificat constatator emis de ONRC (sau alt document echivalent) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.In etapa evaluarii ofertelor, va fi solicitata ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau beneficiari privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer